Las Vegas

Ahojte! Tento príspevok som plánovala napísať už dva mesiace, ale nejak to nevyšlo, lebo som si chcela za to sadnúť:) Las Vegas. Toto bola moja životná dovolenka! Nikdy som nič lepšie v živote nezažila. Je to presne ako vo filmoch, plus oveľa lepšie! Už odmalička to bol môj sen a raz sa tam plánujem aj vydať- samozrejme zo srandy:D ) Ked sme prileteli, privítali nás ešte aj na letisku automaty. Kým sme cestovali taxíkom k hotelu, od šťastia som sa rozplakala. Bývali sme v nááádhernom hoteli The Cosmopolitan, na 40. poschodí. Izby boli veľké a priestranné a postele boli najlepšie, v akých som kedy spala. Prvý deň sme navštívili hotel Bellaggio, kde sa konalo vystúpenie Cirque de soleil. Musím sa priznať, že predstavenie bolo dosť dlhé a kedže som mala 9 hodinový časový posun, mali sme čo robiť, aby sme so Simonkou nezaspali:D Na druhý deň sme sa vybrali do hotela Caesar, čo bolo moje fejvrit miesto. Poobede sme sa opaľovali pri bazéne a potom som sa najedla v In n Out burger. Večer sme mali stand up comedy Amy Schumer, ktorá je moja najobľúbenejšia komedička - a poviem Vám, bolo to neskutočne vtipné! Milujem ju! Sobotu sme trávili v Caesare, kde som vyhrala 100 dolárov v automatoch:D A to ja nikdy nikde nevyhrávam!:D Po automatoch sme sa presunuli na Eiffelovku, odkiaľ sme si vychutnali prekrásny výhľad na celé mesto (aj ked s mojím strachom z výšok mi nebolo všetko jedno a premýšľala som, načo som tam vlastne šla:D) Večer sme sa mali na pláne so Simonkou koncert BACKSTREET BOYS! No my sme odpadli ako nás to vrátilo do detstva:) Spievali sme, tancovali, opustili sa. Po koncerte som sa išla prezliecť do klubu, kde som sa chystala na další koncert Rae Sremmurda. Tak toto bolo ako z klipu. Rozhadzovali tam z pódia peniaze, všade tam "pršali" jednodolárovky, tak som si jednu na pamiatku zobrala. Noc bola šialená. Nasledujúci deň sme sa prechádzali po okolí, nakupovali veci na pamiatku, bola som aj v kasíne, ale nič som nevyhrala. Večer sme trávili so sestrami na show Magic Mike a to Vám bolo ako z filmu! Nebol to striptíz v pravom slova zmysle, bolo to skôr o tanečných vystúpeniach a show. Ráno sme leteli o 6 ráno, a ked som si bola po rannú kávu, cestou na izbu som si ešte hodila do automatu a vyhrala 40 dolárov (z 1 doláru):D Tie automaty Vás tam proste chytia, aj ked nechcete, verte mi:)

Vegas je dokonalý, šialený, odviazaný a nikdy v živote som nebola šťastnejsia a nesplnilo sa mi toľko snov naraz. Každému Vegas odporúčam, avšak treba rátať, že je dosť drahý. Iba káva stála 9 dolárov! Napr raňajky vyšli na 20 dolárov na jednu osobu bez nápoja. Takže ja si môžem do pokladničky začať šetriť a dúfam, že See you soon Vegas!