The view

 Ahojte! Ako sa dnes máte? Ja sa mám skvele. Dnes mal Bart prehliadky na pánskom Fashion weeku, tak som sa bola na neho pozrieť a bola som veľmi pyšná:) Nepokoje sa u nás ukľudnili a všetko je ako po starom.. Niekto mi tu napísal koment, že načo tu žijem a zase nariekam:D Neviem, či ste si všimli, čo sa akurát deje v Hamburgu.. podľa mňa už žijeme v takom svete, že stať sa môže hocičo a v každej krajine.. To, čo sme mali my tu bolo nič oproti Hamburgu.. Tam je to úplná katastrofa..:/
Kapské mesto je prekrásne a teším sa každý deň, že tu žijem.. Další dôvod je aj takáto kaviarnička pri útese.. Je to to najkrajšie, čo som videla, och♥
Capuccino tu stálo smiešnych 1,70 eur a takáto nádhera!! Iba sme sedeli a vychutnávali si to:) Už teraz viem, že to bude moje go to miesto:)

Čo na to hovoríte?:)








3 komentáre:

  1. Veľmi pekné miesto a máš zaujímavé šaty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to miesto je úchvatné, wow :O ako píšeš, zle sa môže stať fakt všade vo svete a keby sme sa mali týmto riadiť, tak sa musíme nasťahovať jedine na Mars... vyzeráš super, outfit je pecka :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...