Shopping online

Ahojte! Ako sa máte po víkende?:) Ja som toho mala milión, kedže pracujem na finálnom projekte do mojej školy na plánovanie svadieb. Včera som bola aj na svadobnej výstave, nech sa inšpirujem:) Cítim, že už teraz nestíham:D Okrem toho som prepadla online nakupovaniu s plnapenezenka.cz . Princíp je v tom, že sa iba prekliknete do obchodu, ktorý si vyberiete cez ich stránku, nakúpite a určité percento z nákupu Vám vrátia naspäť. Majú okolo 400 eshopov- ebay, aliexpress, douglas, superkecky,... registrácia je zadarmo a ako nový užívateľ sa Vám hned pripíše 50 kč na Vás účet. Za každého pozvaného priateľa môžete dostať 300 kč a je možné pozvať až 20 priateľov, čo je skvelé:) Nestojí Vás to nič a zarábate na tom, že nakupujete veci, ktoré by ste si aj tak kúpili:) Myslím si, že je to úžasný nápad! Určite to omrknite!:) Stačí sa iba zaregistrovať a hurá nakupovať:)

Majte sa pekne a ja si idem vybrať nejaké nové šaty:)
Lenka♥








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...