Bo Kaap

Čaute!! Ako sa máte po víkende?:) Prinášam Vám fotky z nádhernej časti Bo Kaap, ktorá sa nachádza v centre Kapského mesta na začiatku hory Signal. Je to časť, ktorú obývajú viaceré národy od Indov, Srí Lančanov, Afričanov. Je to hlavne moslimská komunita. Vyzerá to prekrásne hlavne kvôli farbám. Zvyčajne tu žijú veľmi chudobní ľudia, čo som bola prekvapená, kedže som myslela, že tie domy tu musia stáť majland. Je to niečo iné a nikdy som nevidela takéto krásne farebné domčeky pohromade. Je to naozaj aj veľmi populárne, kedže tam bolo milión ľudí, ktorí sa tam fotili a prechádzali. Keby som si mala vybrať, bývala by som jednoznačne v ružovom domčeku:)
Inak som sa zaľúbila do mojej striebornej bundy, ktorú som si kúpila v Hmku, pretože bola v zľave. Stála 12 eur z 50 iba kvôli tomu, že bola trochu zatiahnutá. Podľa mňa to ani nevidno a ja som sa zľave len potešila, kedže za plnú cenu by som si ju nekúpila. Až tak sa mi nepáčila, ale zmenila som názor a milujem ju:D
O 6-tej mi začína kurz na plánovačku, tak sa už neviem dočkať:)
Majte sa!♥










Biker boots: New Look
jacket: H&M
Backpack: Primark
Dress: Zara

4 komentáre:

  1. Jeee, takové barvičky, to je krása:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ty fotky jsou mega povedené. Až se jednou do Kapského města dostanu, tak určite si na tohle místo zajdu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie domčeky sú rozkošné a rovnako ako aj ty, aj ja by som si jednoznačne vybrala ružový <3
    Fotky sú krásne a tá "nechcená" bundička ti veľmi pristane <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...