Weekend in Langebaan


Čaute! Ako sa máte? Môj pobyt v Kapskom meste si naozaj užívam. Hned prvý víkend ako som došla, sme sa vybrali do časti Langebaan. Je to vzdialené 2 hodiny od Kapského mesta. Boli sme tam u Bartovho kamoša, ktorý mal úžasný dovolenkový dom. Iba 10 metrov od jeho domu bola pláž a oceán. Bohužial nám tam pršalo skoro celý čas a bola dosť zima, ale aj tak sme si to užili.  Tu som si všimla rozdiel, že ked sa ide s partiou na chatu na Slovensku, tak väčšinou sa idú všetci iba opiť. Tu sa mi páčilo, že sme všetci 10 hrali hry, karty, biliard. Po ceste domov sme videli žirafy, čo bolo úplne úžasné a tešila som sa ako malé dieťa, že som videla žirafy prvýkrát v živote nie v zoo, ale vo voľnej prírode:)
Pred dvoma týždňami som inak začala chodiť na kurz hačkovania a naozaj sa veľmi teším, kedže ma to baví a každý večer pri filme hačkujem:) Moj výsledok Vám ukážem čoskoro:)
Dnes ideme na oslavu kamošky, pre ktorú robíme prekvapkovú párty, tak sa veľmi teším:)
Majte sa!!♥









Toto je z Kapského mesta časť Waterfront








Milujem svoje onesie♥


Najlepší burger v hre!



1 komentár:

  1. neskutočne ma potešilo, keď si napísala, že na svete ešte existuje miesto, kde sa partia ľudí nestretáva iba za účelom opitia sa... ja osobne toto fakt neznášam a brala by som skôr to hranie hier a kariet, podľa mňa to musí byť úžasné a svojím spôsobom aj čarovné :) super fotky, s Bartom ste krásni ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...