Lion´s Head

Hello:) V Kapskom meste som sa už zabývala a kedže som pozažívala už kopec vecí, chcem pridávať príspevky každé 3 dni, dúfam, že sa potešíte:) Prvý zážitok by som Vám chcela priniesť z našej túry na Lions head. Ked sa povie Kapské mesto, hned prvá vec, ktorá ho charakterizuje je určite hora "Levia hlava". Je to tu "must see". My sme sa na ňu chystali už skoro rok, ale bud nám do toho prišli iné plány alebo nebolo dobré počasie. A piatok bol konečne ten deň! V piatok ráno sme vstali, obliekli a vybrali sa na rannú prechádzku. Bola to najkrajšia prechádzka po našom okolí a po pláži. Kúpili sme si kávičku a kráčali naspäť domov. Prešli sme dokopy 8 km:D Spravili sme si raňajky a každý sme si robili svoje veci. O štvrť na 5 sme sa vybrali na túru aby sme videli západ slnka. Môj osobný názor je, že by mali dať pred začiatkom túry tabuľu, že to naozaj nie je ľahká túra. Šlapali sme hore okolo hodiny a pol. Prvých 15 minút tam bola cesta, a potom sa to zmenilo na lozenie po balvanoch. Vôbec to nebolo, ako som si predstavovala, že budeme chodiť prostriedkom hory nejakou cestičkou. Chodili sme po okraji hory a bolo to naozaj strašidelné. Posledných 10 minút bolo naozaj ťažkých, pretože hora ide do cípu a ak sa šmyknete, padnete rovno dole. Výhľad bol prekrásny!! Videli sme krásny západ slnka a obloha bola ružovo oranžová..Proste sen. Všetci sa tam fotili a jeden chlapec robil stojku na okraji balvanu a mne sa až prekrútil žalúdok. Slnko zapadlo a my sme museli ísť dole, pretože bola tma. A vtedy to začalo.. Mám panický strach z výšok, ale na ceste hore mi nič nebolo. Ked som začala robiť prvé kroky dole a začal fúkať neskutočný vietor, prišiel na mňa strach. Chodiť po tme dole po balvanoch, kde je meter od Vás koniec hory. Ked som mala zísť dole po rebríku, začala som plakať. Vôbec som netušila, čo je podomnou. Asi po 15 metroch sme museli zliezať po reťazách. Vtedy som dostala svoj prvý panický záchvat v živote.. Podľa mňa je to strašne nebezpečné a malo by to byť zakázané. Bart išiel predomnou a pomáhal mi, kedže som sa nevedela ani udržať a rozmiestnenia tých reťazí a stupatiek boli tak veľké, že ked som dávala nohu do druhého, skoro som spadla. Nohy sa mi tak triasli, že Bart nevedel ani čo má robiť. Ked som zišla, úplne som sa zosypala a myslela som, že si zavolám záchranku. Lebo som si nevedela predstaviť, že mám pred sebou dalšiu hodinu lezenia. Cesta dole nám trvala 3 a pol hodiny, kedže som chodila po zadku. Dalšia vec, ktorá bola tiež strašidelná, že sme išli ako poslední s 2 chlapcami a zrazu ticho. Nebolo od nich už žiadne svetlo, zvuk, nič.. Iba čiernota. Tak sme sa ponáhľali dole za ostatnými ľudmi, aby sa nám nič nestalo. A povedali sme o nich dole ochranke. Lions head mi stačil raz a v živote tam už nepôjdem. Plakala som ešte 2 hodiny po tom a ked si na to spomeniem, točí sa mi hlava.









cesta dole


6 komentárov:

  1. Teeda, ale i napříč tak hroznému zážitku jsou fotky nádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No to si viem predstaviť aký si mala strach :/ Ja som zažívala to isté a to bolo len v slovenskom raji :D :D :D Ale tiež sa bojím výšok a na tých rebríkoch som skoro plakala....No ale aspon nejaký zážitok . Inak nechcela by si robiť opäť videjka ??

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to škoda, že na to, koľko ľudí tam chodí, nie je to tam lepšie upravené :/ ale výhľad je neopísateľný, musel to byť zážitok na celý život, wow :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Radšej sa len vytŕčaj pred fotoaparátom, to ti ide zo všetkého najlepšie, a nehraj sa na horolezkyňu, keď sa bojíš výšok! Ty si taká nesamostatná, keby tam nebol s tebou tvoj frajer, asi by si ten výlet ani neprežila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Spravaj sa k ostatnym tak ako chces aby sa oni spravali k Tebe. Bud ustipacny a zatrpknuty clovek siriaci negativne komentare a to iste sa Ti bude vracat naspat. Mozno by som na Tvojom mieste skusila byt mila, usmievat sa a povzbudzovat ludi naokolo. Svet by bol krajsie miesto.

      Odstrániť
  5. for anonym - netreba hned vyrývať každý má z niečoho panický strach Lenka má z výšok, tak sa to dá pochopiť a ešte aj bola tma a vietor..Kto nezažil nepochopí skús to zdolať ty a potom povedz..

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...