Just chillin

Ahojte! Ako sa máte? Ja sa mám skvele. Presne týždeň sa už nachádzam v Kapskom meste. Je tu momentálne ročné obdobie zima, takže na kraťasky ako na fotkách môžem zabudnúť:) Ale kedže som nezažila zimu na Slovensku a mala som leto posledný rok a pol, už ma to dohnalo:) Ich zima je hlavne veľmi upršaná a najradšej by som ostala celé dni v posteli a pozerala filmy:) 
Tak aspoň pri pozeraní fotiek spomínam na slniečko a domov:) Na sebe mám nové polarizačné okuliare zo stránky www.okuliarewayfarer.sk, kedže vždy všetky okuliare stratím alebo zlomím:) A musím povedať, že na ich stránke majú skvelý výber, tak som si nevedela vybrať:) Určite odporúčam, majú skvelé ceny!!♥
Kraťasky som si kúpila v New Yorkeri za 12 eur v zľave, čo ma veľmi potešilo:) K tomu košielka zo Zary, conversky a outfit hotový:)

Aj vy ste na tom ako ja, že sa Vám vždy niečo stane s Vašimi okuliarmi?:)











Top: Zara
Kraťasy: New Yorker
Tenisky: Converse
Okuliare: okuliarewayfarer.sk
Kabelka: H&M
Simonkin choker: L by Lenka 



1 komentár:

  1. vyzeráš naozaj krásne :) ale tú zimu ti teraz vôbec nezávidím :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...