Daniel Wellington straps

Ahojte!!
Dnes by som Vám chcela ukázať tieto vymeniteľné náramky na hodinky Daniel Wellington. Čo je skvelé, že mám jeden ciferník a môžem ho nosiť na dva rôzne druhy podľa outfitu a možno aj nálady. Čierne sú také minimalistické a jednoduché, ale za to zlaté sú moje favoritky už asi navždy a nikdy som nemilovala žiadne hodinky tak, ako tieto zlaté.

Kedysi som nosila hodinky od Guess, Michael Kors, Casio, ...ale musím povedať, že Daniel Wellington sú najkvalitnejšie a najkrajšie:) Niet sa čomu čudovať, že je okolo toho takýto boom:)
p.s. vymeniť náramky je tá najjednoduchšia vec a ked to zvládnem ja, zvládne to každý:)

Čo hovoríte na takéto hodinky vy?:)
 Na 15 % zľavu môžete požiť môj kód: LENKA :)) Určite sa to viac oplatí:)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...