Súťaž s Rexona o balíček "prvej pomoci"

Ahojte!! Ako sa máte? Mám pre Vás opäť jednu súťaž. Dostala som email od Rexony, ktorý ma veľmi potešil:)

Rexona sa rozhodla uskutočniť prieskum, aké detaily si ženy na mužoch všímajú, a ktoré ich zase odradia. Pointa je v tom, že si spoločne vytvoríme zoznam, kde si napíšeme - čo áno a čo nie. Zoznam sa volá : 

Ako nebyť odpudivým samcom:) 

Vašou úlohou mi bude napísať komentár s Vaším tipom:) Najlepší a najoriginálnejší komenár odmením úžasným balíčkom od Rexony a kozmetikou Douglas:) 

Budem sa na Vaše odpovede tešiť!:)) Čas máte do konca mája:)

Majte sa krásne!!


Balíček, ktorý môžete vyhrať♥




Kozmetika Douglas: úžasný rozjasňovač, špirála, zafarbený olej na pery a lak na nechty.


Takýto balík ma veľmi potešil:) Pre mňa a pre jednu z Vás:)


10 komentárov:

  1. Pre mňa je najzaujímavejší na mužoch úsmev, takže pekný a žiarivý úsmev. A odpudivý asi nepríjemný zápach tela :-D Môj kontakt : Petra Jazmová, Jesenná 23 Poprad:-) Ďakujem!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pre mňa je "samec" odpudivý keď smrdí ako Tarzan , a zas naopak ... ak je aj škaredý ako opičia rit', ale tiahne sa za ním úžasná vôňa, tak ma zaujme. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najčastejšie si určite všímam oči, úsmev a upravenosť :) občas pozriem aj na zadok ale to v málo prípadoch hhh :D :D Čo ma najviac odrádza, je asi keď z muža doslova vyžaruje namyslenosť... A podobne ako už spomenuli "kolegyne" vyššie, tak zápach tela. Prípadne email: ivanagolianova66@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyhra by ma velmi potesila, tak sa zapajam ☺ Fakt dobry samec ma zaujme dobrou vonavkou alebo aj prirodzenou peknou vonou,silne kolinske nech radsej prenecha otcom a dedkom. Aj cez oblecenie musi byt badatelne, ze ma vysportovane spevnene telo alebo aspon ze mu sport nie je cudzi , zas nech nema ziadne prehnane svaly, to ma odpudi hned a chlap moze byt hoci aj ako babika 😃 Uputa ma kratky strih vlasov, ziadne prehadzovacky u mna nemaju sancu, jedine po ostrihani mozem zmenit nazor. Taktiez musi mat aspon trochu styl a obliekat sa tak, ze zije v roku 2017. Odpudi ma hned, ked na mna vytiahne cigu a zacne hovorit , jak sa spil minuly vikend. Neznasam tiez zbytocne frajerkovanie a vytahovanie sa , ze ja som najviac a nikto na mna nema. Nezaujme ma, ked anglicky vie len how do u do, do u hav hav, ale dobrou english by si zas dost splhol. Pritahuje ma, aj ked ma dobry nenasilny humor a dvojzmyselne narazky. Odpudi ma hned trapne vtipkovanie bez pointy. Dalo by sa pisat donekonecna 😃

    OdpovedaťOdstrániť
  5. určite nemať lupiny !!! :D musí dobre voňať a používať odolný antiperspirant, mať čisté a voňavé oblečenie s nejakou cute avivážou , pretože ked potom privoniate k jeho veciam budete sa citit super a budete si chciet v jeho nepritomnosti obliect niektore z jeho veci a v nich spať (môj prípad hahha) , určite sa starať o zuby poriadne a aj pleť a krémovať si ruky :D to su moje maniere hahah

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Myslím si, že veľmi dôležitá je vôňa, keď okolo prejde nejaký muž s výraznou ale dobrou vôňou tak je to už čo povedať. Tiež je podľa mňa skvelé keď nejde o niekoho kto sa zbytočne predvádza alebo hovorí od veci len aby zaujal. A tiež je podľa mňa dôležité aby mal vkus, napríklad teraz keď je už teplejšie tak musím povedať že mi prídu absolútne neatraktívne mužské kombinácie oblečenia typu šušťakové kraťase :D a na záver chcem dodať len to, že ma dosť odpudzujú muži s dlhšími vlasmi, ktoré sú mierne mastné.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahojte Leni takže zapájam sa do súťaže :)

    Čo by mal podľa mňa spĺňať ideálny chlap ?
    1. Mal by byť verný...To je samozrejmosť:D
    2. Mal by sa o seba aspoň trochu starať.( Ale nieže strávi v kúpeľni viac než ja :D
    3. Mal by ma vedieť rozosmiať a podporiť za každých okolností :D Hlavne v niektorých situáciách a priniesť mi čokoládu ! :D
    4. Mali by sme spolu zdielať aspoň niektoré záujmy a druhy športu :D Nosenie nákupných tašiek (bez šomrania) ! Pozerať so mňou beauty videá alebo prípadne lakovať mi nechty :D Samozrejme za oplátku sním pôjdem ja na futbal :)))
    5. Mal by byť chlap a vedieť sa za mňa postaviť, ochrániť svoju žienku :)
    6. Mal by vedieť uvariť aspoň základné veci .. Nieže mu zhoria párky alebo čaj :D
    7.. MUSÍ mať rád mojich domácich maznáčikov (veľmi dôležité)! a moju rodinu :)
    8. Mal byť vedieť aspoň základné gramatické vedomosti a nepísať ako - myláčyk ydem po teba :D eeeeeeh desivá predstava :D
    9. Mal by poznať balíček prvej pomoci od Rexony :D :D :D A nesmrdieť na dva metre :D
    10. Mal by ma hlavne ľúbiť takú aká som :D

    Čo by naopak nemal spĺnať?
    1. Nemal by byť lenivý a celý deň len ležať pred televízorom s pivným pupkom a kričať "Zlato uvar mi niečo" :D
    2. Nemal by byť ušomraný za každú vec (aj keď mu len mucha preletí popod nos :D )
    3. Nemal by byť mamičkár :D (Moja mama varí lepšie ako ty , moja mama povedala toto...brrrrr)
    4. Nemal by byť klamár !!!
    5. Nemal by byť prehnane žiarlivý a chcieť každému kamarátovi dať cez ústa ktorý sa ku mne len priblíži :D
    6. Nemal by nosiť ponožky do sandál !!!!! :D :D
    7. Nemal by si holiť nohy a vyzerať ako žena :D :D:D
    8. Nemal by sa hrať na frajera (pritom povolanie syn) :D
    9. Nemal by chrápať !!!!!!!!!!!!!!!
    10. Nemal by mať všade bordel okolo seba...:D

    Snažila som sa spojiť dokopy aj duševné aj fyzické vlastnosti...Snáď sa ti bude páčiť :)
    petus10@atlas.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Co by mel splnovat:
    Verny, mit stejnou viru jako mam ja, byt na me mily a hodny, otevrit mi dvere a koupit kytku, mit uprimne oci - ale kdyz bude uplne jiny ale bude me milovat nadevse bude to idealni
    Co by nemel:
    Podvadet, otacet se za kazdou sukni a flirtovat s ni, nemel by byt sobecky a nechavat i spropitne v hospode, nemel by hazet po byte spinave ponozky na zem, navic urcite by nemel nechavat spinave nadobi ve drezu, kdyz si pak clovek ani nemuze napustit vodu
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, moja odpoveď o odpudivom a neodpudivom samcovi bude asi trochu iná ako písali vyššie. Myslím ,si že každá z nás má od malička vysnívaného muža. Vysoký , modré oči, hlboký pohľad, čierne vlasy....Každá z nás má to svoje. Ale akonáhle príde do nášho sveta ten muž s veľkým M bude nám jedno či má hnedé alebo blond vlasy, či je vysoký alebo nízky ba dokonca aj spoteného či s mastnými ho budeme nadovšetko milovať... Práve tie nedostatky robia človeka pre nás jedinečným ...Našla som pekný citát ktorý sa mi hodí k tejto téme.
    "Keď milujeme muža pre jeho prednosti, nie je to ešte nebezpečné. Pokiaľ ho ale začneme milovať pre jeho nedostatky, je to už láska."
    Takže myslím si, že človeka treba milovať preto aký je a nie ako vyzerá...Aj keď je to možno od témy ale chcela som niečo iné :) Dada
    catgirl887@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Myslím si, že každý kto vie použiť deodorant je dostatočným samcom, alebo aby som sa dostala aj k niečomu inému tak si myslím, že správny samec by sa mal starať o svoje vlasy napríklad aj v takých horúčavách. Ale ten najdôležitejší je ÚPRIMNÝ ÚSMEV !!

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...