Old school Casio

Ahojte!! Všetkých Vás zdravím! Mám za sebou krásny týždeň. Minulý týždeň sme boli v Bratislave a Viedni, potom som oslavovala svoje 27.narodeniny a 3 dni som strávila v Tatrách. Tešila som sa, že môžem môjmu priateľovi ukázať krásy nášho Slovenska. Mínusové teploty v Tatrách sa nám vymenili za krásne počasie v Košiciach. Čo je skvelé!:)
Po dlhom čase som Vám nafotila outfit, ktorý som mala na sebe. Je jednoduchý, skoro celý čierny, avšak mám rada malé detaily ako sú napríklad tieto elegantné hodinky Casio , ktoré som si ihned zamilovala. Je to taká klasika a hodia sa ku všetkému. Čierna a zlatá kombinácia je moja najobľúbenejšia a nosila by som ju najradšej stále:)
A teraz tu už sú sľúbené fotky:)
Prajem pekný deň!♥














Dámske hodinky

Top: Primark
Backpack: Primark
Shorts: Stradivarius
Shoes: Zara
Watch: Casio

1 komentár:

  1. ako sa páči Bartovi na Slovensku?? stihol ochutnať halušky a rezeň so šalátom? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...