Budapest 2017

Ahoj ahoj!! Hlásim sa Vám z Košíc. Kedže tu bol môj Bart pochodili sme hore dole. Navštívili sme Vysoké Tatry, Viedeň, Bratislavu, strávili sme dva dni na chate vo Veľkej Lodine a jeho posledný víkend sme zakončili v Budapešti. Musím sa priznať, že som bola v Pešti viac ako 10 -krát, avšak vždy iba na letisku alebo v nákupných centrách. Nikdy som nechodila ako turista po centre. A spravila som neskutočnú chybu! Bola som úplne unesená a chodila s otvorenými ústami. Nečakala som, že je Budapešť až taká krásna! Absolvovali sme plavbu lodou, kde nám v slúchatkách povedali všetky dôleťité informácie, potom sme išli akokeby zubačkou, alebo ako to nazvať, chodili sme hore dole a poznávali nové miesta. Bart to meral a kráčali sme 15 km. Takže ked som došla na izbu, ledva som sa hýbala:D Posledný obed sme si dali v Hard Rock-u s poriadnym burgrom. Bart mi včera po 18 dňoch odišiel:( Bolo to úžasné, že videl kúsok z môjho domova. Okrem toho som robila veľa videí, takže to upravím a pridám:)
Posielam pusy a pozdravujem!!♥



















1 komentár:

  1. a kedy sa vracias za frajerom ty, Lenka? :)
    videla som na insta, ze Bartovi sa v Europe pacilo, pekne si ho nalomila :D aj by dokazal rozmyslat o prestahovani? (kedze ty si ochotna prestahovat sa za nim)
    myslis, ze sa spolu prestahujete do Europy alebo ostanete v Cape?

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...