10 reasons why : HONG KONG

Ahojte! Rozhodla som sa spraviť rubriku " 10 reasons why", kde budem hovoriť o rôznych miestach, ktoré som navštívila a dôvodoch prečo ich navštíviť:)

Ako prvý tu bude určite Hong Kong, pretože je to moje naj mesto na svete. V HK som dokopy strávila 6 mesiacov, ktoré boli úplne najlepšie!


Dôvody, prečo je Hong Kong skvelý:

1. Máte radi ruch veľkomesta, mrakodrapy a veľa svetiel? Toto je miesto pre Vás!

2. Nočný život.
Hong Kong nikdy nespí. Nočný živote je tu 7 dní v týždni. Sú tam najlepšie párty, aké som kedy zažila.
Ulica Lan Kwai Fong je šialená, ľudia stoja na ulici, pijú alkohol, všetci tancujú a zabávajú sa. Medzi najlepšie kluby patrí DragonI, Secrets, Volar a Fly.

3. Zeleň.
Tak, ako je HK plný áut a mrakodrapov, je tam neskutočne veľa parkov. V jednom parku sa nachádza dokonca jazero s pelikánmi, ktoré je iba 5 minút od najväčšej časti Tsim sha Thsui.

4. Túry.
Ak ste milovníkom prírody, nesmiete si nechať ujsť niektoré z turistických chodníkov. Najlepšia túra je na Victoria Peak, z ktorej máte najkrajší pohľad na celé mesto.

5. Pláže.
Vybrať si môžete už hned z viacero pláží. Moja najobľúbenejšia pláž je Repulse bay, na ktorú musíte cestovať asi trištvrť hodinu autobusu, ale stojí to za to. Nechodí tam až tak veľa ľudí, takže to je to tam príjemné.

6. Kultúra.
Je tam hned niekoľko skvelých múzeí, napr.  Hong Kong Heritage Museum, Hong Kong Museum of Art, Hong Kong Academy for Performing Arts. Čo je skvelé, že všetky múzeá majú každú stredu voľný vstup, takže ušetríte veľa peniažkov. Ja som mala kultúrne každé stredy a nerobila nič iné, iba chodila do múzeí:)

7. Jedlo. 
Samozrejme ako celá Ázia, aj Hong Kong ponúka skvelé špeciality. Určite musíte vyskúšať ich slávnu hus, dim sum, sladkokyslé kura, a mnoho iných.

8. Plavby lodou. 
Skoro každý deň počas leta niekto organizuje plavby jachtami, kde sa väčšinou žúruje alebo iba tak spoznávajú pláže. Časť Kawloon a Hong Kong sa dá prejsť aj trajektom, ktorá je najkrajšia forma cestovania. Je lacnejšia ako metro , oveľa kratšia a sľubujem Vám, že si to užijete. 

9. Nákupy.
Najlepšia časť HK na nákupy je jednoznačne Causeway Bay. Obchod za obchodom, kaviarne, Times square a neskutočne veľa ľudí iba dopĺňa atmosféru. Na suveníry je skvelý Ladies market v časti Mong Kok, Kawloon.


10. Macau.
Snívate o šialenej noci v Las Vegas, kde si zahráte v nejakom kasíne a vyhráte milióny?:) Macau ostrov vzdialený hodinu od HKa je nazývaný ako ázijský Las Vegas. Je to úžasné miesto plné svetiel, kasín a vyzerá to tam ako v inom svete:) A nesmiete zmeškať slávnu vodnú show!

Ako som Vám to písala, celý čas som rozmýšľala ako sa neviem dočkať tam zase ísť:) Tak snád čoskoro:)




























2 komentáre:

  1. ahoj, paradicka :-) rozpisala by si sa prosim ta j o letenkach -kedy, cena, atd a co je vsetko potrebne, ak by som chcela ist na vlastnu past :-) dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Si uzasna Lenka. Vsetky Tvoje skusenosti z cestovania obdivujem a su velmi inspirativne.Drzim Ti palce.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...