L♥ by Lenka

Ahojte! Už som konečne domaa!! Po 27 hodín cestovania som dorazila v piatok večer domov. Preto som Vám chcela dať nejaký update o mojich chokeroch (chokroch:D neviem ako to vyskloňovať:) Nakoniec som sa rozhodla, že zmením názov na L♥ by Lenka. Loo sa mi veľmi páči a mrzí ma, že to mením, ale kedže mi pár ľudí povedalo, že loo znemaná záchod, prečo som to tak pomenovala, rozhodla som sa pre svoj pokoj v duši, že to premenujem. Viackrát som sa pýtala ľudí v Cape Towne, čo si o tom myslia. Berú to ako normálny názov a existuje aj také meno.

Dnes som začala baliť svoje prvé objednávky, ktoré sú pripravené na odoslanie. Ak by ste mali záujem aj vy, stačí mi napísať na fb, insta alebo na email: lenka.brisiakova01@gmail.com.
Je to moje malé dieťa a bola by som veľmi rada, ak by tieto chokre tešili aj Vás, nielen mňa:)

Ceny som upravila, aby boli dostupné pre všetkých. Ak si nevyberiete z mojich už vyrobených druhov, možeťe mi napísať predstavu a ja Vám taký vyrobím:)

Pridávam aj pár fotiek:))

Prajem krásny týždeň♥










4 eurá každý









1 komentár:

  1. Ahoj Lenka! Si naozaj šikovnučka :) ako sa citis, ze si opät v Kosiciach? Ake ti pripadaju? Zmenilo sa nieco?�� Chyba ti Bart? Pytam sa, lebo v kapskom ste boli stale spolu, aspon to tak vyzeralo :D :) Nespominala si, ze pride tiez? :( preco nedosiel? A ako halusky?�� chutili ti? :) kedy sa vracias naspät? Nech sa dariiii a Loo je uplne pohode��

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...