Dovidenie Cape Town, Ahoj Košice!


Ahoj ahoj!!:) Už je tomu presne týždeň, odkedy som doma:) Prišla som, a ešte som ani len nemala čas si sadnúť a len oddychovať. Stretla som sa už s viac ako 10 kamarátkami, navštívila pár rodinných príslušníkov, trávila čas s mamkou a sestrou. V živote by som nepovedala, že sa mi moje chokre tak rozbehnú, a ja nebudem robiť nič iné, iba vyrábať, vymýšľať a chodiť na poštu. Tento týždeň som tam bola každý jeden deň, tak neviem, či im to už neprišlo divné, kedže naša pošta má len 2 okienka:D
Musím sa s Vami podeliť  o moju radosť! Včera som si kúpila žreb a vyhrala som 15 eur!:D To sa mi v živote nestalo. Celý čas som rozmýšľala, že musím našetriť na letenku naspäť do Afriky a bolo by to super, ak by som niečo vyhrala..a zrazu som zotrela žreb a ahaho!!:) (To aby som teraz chodila každý deň:D).
Je skvelé byť doma, byť s ľudmi, s ktorými som vyrastala a tvoria moje zázemie. Samozrejme si musím zvyknúť rozprávať po slovensky, kedže niekedy vo vete poviem dve anglické slovíčka, haha:D Môj Bart príde 21.4., takže ja sa už neviem dočkaaaaaať!!! Budeme tu spolu skoro 3 týždne, tak už nám vymýšľam program.
Máte nejaký tip, kde by som ho na Slovensku mohla zobrať?:)

A ešte by som Vás chcela poprosiť, či by ste za mňa zahlasovali v súťaži Bloger Roka 2017 klik tu:
Dakujem!!
Pekný víkend! ♥












Hnusné jedlo v lietadle





12 komentárov:

  1. Vy dva jste nádherný pár :) a tvoje sestra je stejně kouzelná, jako ty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To nám musíš v každom článku ukazovať toho tvojho frajera? Chápem, že si zamilovaná, ale je to už trochu otravné.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty nechápeš, že Bart je Lenkina súčasť? Jej život s ním v Cape Towne? Ukáž svojho frajera, ak nejakého máš ak nie, nezáviď a nevypisuj somariny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Somariny vypisuješ akurát ty. Dobre som sa zabavila na tvojom komentári. Ja môjho priateľa ukazovať nepotrebujem, a on o takú "reklamu" ani nestojí. Lenka sa asi chce chváliť, akého "fešáka" ulovila. No ktovie, ako dlho tá ich "veľká láska" vydrží.

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    3. Nikdy nepochopim negativizmus niektorych ludi
      ... Preco sleduje niekto niekoho zivot,ked ho to otravuje?! Nie je to pekne vidiet stastnych zamilovanych a spokojnych ludi?:) mna ani nachvilku nenapadlo,ze by sa Lenka potrebovala chvalit:) je vidno,ze sa maju radi,ale preco to niekomu tak vadi?

      Odstrániť
    4. Kto nechce pochopiť, nepochopí, a kto nechce vidieť pravdu, ani ju neuvidí - len toľko k tvojmu komentáru.

      Odstrániť
    5. :) pravda je nieco co vlastne neexistuje... Tolko k tomu tvojmu komentaru:)

      Odstrániť
    6. samozrejme, ze sa lenka chce priatelom pochvalit, ved sa predsa ma cim! :D
      toto iste si jej vypisovala aj pri predchadzajucom priatelovi? navyse ziju v afrike, tak je jasne, ze casto v tom teple chodi polonahy a asi mu kvoli fotke nebude hovorit, aby sa obliekol a zahalil, nech su vsetci na slovensku spokojni :D

      Odstrániť
  4. Lenka sprav zhrnutie týždňa z fotiek s kým si bola odkedy si doma, s kavičkami jedlami, sestrou atď. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Urcite ho vezmi do Tatier alebo do Fatry :) aj na nejaku lahku turistiku... Mozno by som ho vzala niekam kde je to tradicne slovenske: čičmany, vlkolinec napr... Lunik IX ako bobrik odvahy. Haha

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Priateľa by si mohla vziať jednoznačne do Tatier , tam zrejme aj pôjdete na turistiku a príp. na Lomnický štít, na salaš, na spišský hrad alebo aj do jaskyne. Prípadne niekde do kúpeľov si urobte výlet na pár dní wellness a tak :) a zrejme priletí do hl. mesta tak ukáazať mu aj to mesta, aj keď Košice sú krajšie.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...