Doma je doma

Ahojte!! Ako prežívate sviatky? Ja prežieracky ako vždy:D Dnes som mala konečne slávny babkin zemiakový šalát, ktorý robí iba 2-krát do roka a aj keby som ju prosila na kolenách, ho neurobí inokedy, aby sme si to o to viac vážili a vychutnali:) Kedže som ho na Vianoce premeškala, dnes bol ten deň!:) A musím povedať, že to stálo za to!!♥ Tak sme chodili po babkách dnes a boli s rodinou.

Musím sa s Vami podeliť o jeden tip na seriál! 13 reasons why je najlepší seriál, aký som kedy videla. Má iba 13 častí, kvôli ktorému som ani nedýchala, nemala čas si ani navariť jesť, alebo čurať:D Začala som v piatok poobede a pozerala som to 8 hodín. Hned v sobotu som musela pokračovať. Ked začnete, nemôžete prestať. Je to o dievčati, ktoré spáchalo samovraždu, pretože ju na škole šikanovali. Pred smrťou nahrala 13 kaziet- dôvodov, prečo sa zabila. Každá kazeta predstavuje osobu, ktorá jej nejako ublížila. Nikdy ma nič až tak nenadchlo. Pri poslednej časti som ani nedýchala, plakala som, mala zimomriavky a po skončení som plakala ešte asi 20 minút. Iba som sedela a nevedela sa spamätať. (Viem, že som sa rozpísala, ale naozaj som z toho ešte stále v šoku a mal by si to pozrieť každý!

Ale inak bol môj týždeň krásny, stretávala som sa s kamoškami, dokonca bola po pol roku na party a prišla som na to, že som z toho vyrástla a vôbec mi to nechýba k životu:D Je to krásne byť doma a naozaj si to užívam:)

Prajem Vám krásny týždeň a zajtra veľa olievačov:) Pekné sviatky!♥









zimomriavky pri seriáli















3 komentáre:

  1. Ten seriál si už plánujem pozrieť odkedy vyšiel, tak sa k tomu musím už dokopať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paráda, díky za tip na seriál, určitě se na něj podívam :)
    Tak si to doma pořádně užij, máš pravdu, doma je doma <33 :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...