Zhrnutie týždňa

 Hello!! Ako sa máte? Další týždeň máme za sebou a ja ani neviem ako rýchlo to beží. Presne o 25 dní už budem jesť bryndzové halušky od mojej mamky!! Odpadnem, ako sa tešííím!:) Už odpočítavam dni:) Tento týždeň som strávila na pláži, kde som vytiahla moje nové bikiny, ktoré som vyhrala v súťaži na instagrame. Ani som nedúfala, žeby som vyhrala. No nakoniec na mňa šťastie usmialo:) Včera som kvôli robote prešvihla súťaž v stavaní hradov z piesku a bola som veľmi smutná, pretože som sa niečoho takého vždy chcela zúčastniť:) Tak si musím počkať rok, kým to tu bude opäť.
Tento týždeň som nakúpila kopec materiálu na moje chokre, tak som dva dni nerobila nič iné, iba vyrábala nové druhy:) Som z toho strašne nadšená a vyrábanie chokerov je moja vášeň:)
(všetky Vám ukážem čoskoro:)
Milujem našu lokalitu, kde momentálne bývame. Stále sa tu niečo deje- rôzne markety, cyklistické súťaže, čistenie pláže, rôzne kurzy, je tu na výber milión možností, tak sa tu nikdy nenudíme:) A cítim sa tu oveľa bezpečnejšie, ako v predošlej časti Kapského mesta:)

Ja Vám prajem krásny týždeň a vidíme sa čoskoro:)



























10 komentárov:

  1. som zvedavá na nové chokre :) pekné fotky!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tento týždeň o nich napíšem:)) A dakujem!!♥

      Odstrániť
  2. ide s tebou na slovensko aj priateľ? :) a ako dlho sa planuješ doma zdržať? :) dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anooooooo!! Príde na 3 týždne a ja sa už neviem dočkaať:) Ja budem doma asi mesiac a pol približne:)

      Odstrániť
  3. spravíš, prosím, beauty post o kozmetike, ktorú momentálne používaš na pleť aj vlasy? :) :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...