Sand Dunes

Ahojte!! Ako sa máte? Tento týždeň sme si s Bartom spravili taký malý shooting. Našli sme prekrásne miesto s pieskovými dunami a bolo to rozprávkové. Čo na Kapskom meste milujem, že každé jedno miesto tu je výnimočné. Také vysoké pieskové duny som ešte nevidela, tak som sa šalila ako dieťa:) Mám posledných 5 dní, tak sa snažím navštíviť rôzne miesta a užiť si čas s Bartom. Včera som bola prvýkrát na svadbe ako stážistka a videla som ako sa to všetko pripravuje. Pomohla som vyzdobiť celú sálu a podieľala som sa na celej organizácií. Musím povedať, že to bolo úžasné a bola som neskutočne šťastná. Bola to najkrajšia svadba, akú som kedy videla. Tak si presne predstavujem ako bude vyzerať moja vysnená svadba:) Najradšej by som Vám ukázala všetky fotky, ale neviem, či môžem:/  Tento týždeň sme objavili Uber eats, tak sme nič iné nerobili tento týždeň, iba objednávali jedlo z jedného podniku, kde majú najlepšie burgre, aké som jedla!
Ja sa dnes začínam baliť, tak už len vybrať kufre z garáže a huráá!:)
Pozdravujem vás!!






















video

3 komentáre:

  1. Lenka zda sa mi to alebo mas vacsie prsia ? :D velmi ti to pristane a vyzeras podla mna tak zdravsie plnsie a cela ziaris ♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nezdá sa ti to:) Kedže som pribrala 7 kíl, moje prsíčka mi narástli:DD Konečne:D A dakujem veľmi peknee!! vážim si to!:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...