Favourite SA products

Ahojte!  Na dnes som si pripravila článok o mojich obľúbených produktoch, ktoré som si kúpila tu v Afrike. 



1. Highligter:
Kedže sa snažím šetriť a nekupovať si žiadnu kozmetiku, tento highliter som našla v časopise Glamour, ktoý stál 1 euro:) Tak som ušetrila a získala skvelý highlighter:) Má krémovú konzistenciu a na pleti vyzerá úžasne!




2. Matte lipstick
Moje prekrásne matné rúže z Pupy sa mi pomaly míňajú, tak som musela hľadať novú alternatívu. Tento rúž má ružový odtieň a vydrží neskutočne dlho. Kúpila som ho vo veľkosklade a stál tiež asi 1 euro:D Najprv som sa bála, že mi z toho odpadnú pery, ale bola som veľmi prekvapená:D




3. Foundation
Ako som už spomínala v predošlom príspevku, konečne som opálená, tak som si musela kúpiť nový makeup. Túto značku som predtým nepoznala. Chcela som si kúpiť Loreal alebo inú značku, ktoré máme doma, ale ich ceny sú šialené. Tento make up stál 5 eur, skvele kryje a vyzerá na pleti prirodzene. Ja som veľmi spokojná.



4. Garnier daily cream
V poslednom čase som svoju pleť naozaj zanedbávala a nepoužívala som žiaden denný krém. Tak už bolo načase a ja som si kúpila tento Garnier. Krásne vonia a pleť skvele hadratuje.




Toto sú moje obľúbené produkty, tak snád Vás to zaujalo:)
Pekný deň!! Lenka

1 komentár:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...