Daniel Wellington Classic Petite:)

Ahojte!! Ako sa Vám darí? Ja mám za sebou prvý týždeň stáže. Mám z toho aj dobré aj zlé pocity:) Musím sa toho ešte veľa naučiť a najradšej by som stihla všetko za jeden deň:D V piatok asi pôjdem pozrieť na svadbu, ako to vyzerá v praxi:) Pred 2 týždňami som dostala tieto krásne hodinky od Daniel Wellington . Tieto sú už moje piate alebo šieste v poradí, musím sa však priznať, že tieto sú úplne najkrajšie!!♥ Milujem zlatú a tieto hodinky úplne vystihli, čo sa mi páči:) Sú jednoduché a krásne. Ak by ste mali záujem aj vy o kúpu hodiniek Daniel Wellington, mám pre Vás 15 % zľavu po zadaní kódu: LENKA. 
Prajem Vám krásny týždeň!!♥
















Shorts: Zara
Top: The Lot
Shoes: Primark
Watch: www.danielwellington.com


1 komentár:

  1. preco dobre aj zle pocity?Zve zvedaviii ako to ide, napis nam trochu viac o tom! Ja sa fakt tesim ze si na stazi, ze je to nieco mimo modelingu! drzim moc palce a staz velmi doporucujem, tiez som pochodila po stazach a velmi mi to pomohlo najst si potom pracu v obore.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...