Busy week

Ahoj!!Ako sa máte? Ja úžasne! Tento týždeň sa mi splnil sen. Neviem či som Vám spomínala, ale moja vysnená práca je byť plánovačka svadieb. Snívam o tom posledné 2 roky. V počítači mám aj priečinok svadby, kde si každý deň ukladám fotky svadobných šiat, venues, catering,... a mám tam asi 1000 fotiek. V auguste som chcela začať polročný kurz, kde by ma naučili všetko. Ako som tam v pondelok sedela a zisťovala informácie, medzi záložkami som si našla stránku o stáži, ktorú som si uložila pred 2 mesiacmi. Ako som tak v pondelok sedela, rozhodla som sa, že sa im ozvem. O dve hodiny som mala mail so otázkami. V utorok som mala pohovor a voilááá PRIJALI MA!! Neviete si predstaviť, aká som bola šťastná!! Jediná nevýhoda je to, že je to dosť daleko, ale snád sa to zlepší, ked budem mať vlastné auto a môžem tam šoférovať sama:) Kedže som od stredy pracovala, povedala som, že môžem nastúpiť až od pondelka. Takže zajtra mám svoj prvý ofišl deň:) Firma, pre ktorú budem pracovať, je najlepšia v Juhoafrickej republike.

Tento busy week som zakončila menšou túrou a piknikom na strome.
Ja sa musím vyspať do ružova, nech som zajtra ako rybička!! Držte mi palce!♥






















9 komentárov:

  1. to je krasne ako sa ti v živote dari...uzasne povolanie :) narodila si sa pod stastnou hviezdickou, drzim palce a informuj nas o celej stazi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Strašně moc gratuluju a moc ti to přeju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zase sa len vychvaľuješ, aká si úžasná a ako máš vo všetkom šťastie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved ty nemas sajnu o tom, co vsetko musela obetovat, aby bola tam kde je.
      kebyze sa stazuje, tak sem napises: zase sa len stazujes??
      radsej premysylaj o tom, co mozes spravit, aby si mala lepsi zivot, lebo pisanie komentarov na cudzich blogoch tebe "stastie" neprinesie.

      Odstrániť
    2. Čo ty vieš o mojom živote? Ja som šťastná, a predstav si, že si nepotrebujem dvíhať sebavedomie blogom, kde by som písala, čo všetko som už dosiahla. A keď sme už pri tom, tak obhajovanie nejakej Lenky tebe šťastie tiež neprinesie.

      Odstrániť
    3. stastni (a nezavistlivi) ludia nechodia druhym ludom nadavat na blogy, to si pamataj

      Odstrániť
    4. Dobre sa na vás dvoch (tebe a Lenke) bavím :)). Som ŠŤASTNÁ a takéto blogy sa mi ešte starajú aj o zábavu navyše :DD. A ja že niekomu na blogu nadávam? O tom nič neviem, ale keď môj komentár považuješ za nadávanie, tak to je tvoja vec.

      Odstrániť
  4. Ale Ti przestan stara Ti si taka krasna ze ja nie mogu <3

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...