Zhrnutie týždňa

Ahojte! Píšem Vám a dúfam, že to načíta a postne tento post. Tento týždeň sme sa presťahovali do nového domčeka!! Býva sa nám tu úžasne! Je to krásne a útulné a máme najlepšiu posteľ na svete, takže by som spala nonstop:D V predošlom dome som mala problém s posteľou, každý deň som vstávala nevyspatá s bolesťou krku a chrbta. Jediná nevýhoda je, že tu nemám wifi (opäť) a kedže sme v horách, ledva tu mám signál na telefón, takže ked som doma, som mimo sveta:D 
Tento týždeň mi skončil môj kurz do reklám, tak som trošku smutná a bude mi to chyýbať, pretože to bolo skvelé a naučila som sa veľmi veľa. Po poslednej hodine sme si vyšli na večeru a ja som zjedla najväčší burger v živote:D V stredu som sa stretla s mojou Saškou, s ktorou som bola na Miss. Nevideli sme sa veľmi dlho, takže mi to padlo úžasne a som strašne rada, že som ju videla! Mali sme dvojité rande v krásnej reštaurácií na pláži. 
Včera sme sa boli pozrieť vo Svete vtákov. Vstup bol 9 eur, čo sa mi zdalo veľa, kedže sme sa iba išli iba pozrieť na vtákov:D Nakoniec nás to prekvapilo, kedže sme tam strávili 3,5 hodiny!! Bolo tam cez 3000 vtákov, opičky, plazy, kozy, lamy,... Bola som však smutná, pretože sme nestihli opičiu džungľu, kde malé opičky sadajú na ľudí a hrajú sa s nimi:) Snád nabudúce:)
To je odo mňa všetko a pozdravujem Vás!!








Ked som otvorila dvere v starom dome a tam husy:D











@loobylenka





1 komentár:

  1. Super, gratulujem k novému domčeku, spálna vyzerá fakt pekne. A veru kvalitná postel je základ. Škoda tej wifi...

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...