Loo by Lenka part 2

Ahojte!! Ako ste prežili víkend? Ja skvelo! Včera som vyrábala moje chokers a poobede sme sa vybrali na túru, kde sme sa rozhodli vymeniť cestu pre turistov za lezenie po skalách:D Trochu som sa bála, hlavne kvôli môjmu strachu z výšok, ale zvládli sme to a vyšli sme úplne hore! Dnes si ale necítim nohy:D Tento týždeň som sa dostala do veľkoskladu na nový materiál a nerobila som nič iné, iba vyrábala a vymýšľala:) Tak som Vám chcela ukázať niečo z mojej práce:) 1. Apríla budem na Slovensku, tak budú dostupné aj pre Vás:)
Čo na ne hovoríte?:)















5 komentárov:

  1. tie s čipkou sú krásne :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten prvý je nádherný Leni. Veľmi šikovná si! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Leni choekrs su krasne ale nejak nechapem preco sa volaju " loo" - ved loo je predsa v (hlavne britskej) anglictine zachod..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) ano, viem, ale okrem zachoda to je aj normalne meno a vela zien sa tu v Ct aj tak vola:) Tiez som sa najprv zlakla, ze to budu brat ludia ako zachod, ale mne sa to paci a hodi sa mi to:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...