Live on!

Ahojky!! Slniečko krásne svieti, ja sedím na záhrade a píšem tento post. Okolo mňa práve prebehli 2 veveričky:) Mám tu okolo seba samých vtákov, dokonca včera nám na strechu sadla sova a pozerala na nás:D Tento týždeň bol skvelý! V pondelok sme sa vybrali do kina na 50 shades darker. Ja sa nikdy neriadim hodnotením filmov, pretože viem, že všetky filmy, ktoré sa mne kedy páčili, boli ohodnotené hrozne:) Mne sa film páčil, aj ked jednotka bola podľa mňa lepšia.
Pred filmom sme boli na hamburger v Joes diner, reštaurácia, ktorá ma celý dizajn v štýle retro a bolo to krásne! Pripomínalo mi to Pomádu.
V utorok sme boli na valentínske raňajky v reštaurácií blízko nás, kde majú raňajkové menu za polovičné ceny od 9-11. Je to super nápad, kedže raňajky tam stoja okolo 7-10 eur pre jednu osobu. 
Včera sme sa vybrali na moje obľúbené Camps Bay. Sedeli sme v reštaurácií s výhľadom na more a tancujucích Afričanov v kostýmoch. Ja som si dala pizzu, ale skôr by som povedala, že to bol cesnak s pizzou, pretože tam bolo tak neskutočne veľa cesnaku, že ma bolo cítiť až dodnes a Bart mi nechcel dať ani pusu:DD Pofotili sme si nejaké fotky na pláži a ja som bola taká prejedená, že som došla domov a zaspala na 3 hodiny, kedže som sa nevedela ani hýbať. 
Zajtra mám jeden kasting a chystám sa stráviť celý deň na pláži, tak sa teším:)
Pozdravujem Vás!!


















7 komentárov:

  1. ahoj, z coho tam zijes? mas aj nejaky staly prijem?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj mňa by zaujímalo, odkiaľ máš peniaze, keď pracuješ asi len príležitostne a deň tráviš prevažne na pláži, výlete alebo pri filmoch a pod. Alebo väčšinu výdavkov platí priateľ, však? Ani sa nečudujem, že sa ti nechce do normálnej 8-hodinovej práce, takto je to príjemnejšie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si ale poriadne závistlivá mrcha, čo je Ti po tom, z čoho tam Lenka žije. Tiež to vyskúšaj a cestuj. Pred rokom som odišla z 8 hodinovej práce a plním si svoje sny. Nikde v zahraničí sa o financiách nebaví. Je to neslušné a drzé. Niekedy je to ťažké, žiť v cudzej krajine, ale pri všetkej skromnosti sa to dá. Tak sa odhodlaj a zmeň svoj život, rob, čo Ťa baví a s kým Ťa to baví. Veľa Slovákov cestuje a nikto si nezávidí. Vedia, čo to obnáša.

      Odstrániť
    2. Prečo myslíš, že závidím? Predstav si, že často cestujem a viem, aké sú ceny v zahraničí, čo sa týka bývania, jedla a pod., tak som si dovolila položiť Lenke takúto otázku. Tiež z jej blogu viem, že príliš šetrná nie je, zarobené peniaze rýchlo minie, tak asi z úspor nežije. Teba som sa nič nepýtala, tak láskavo si nechaj svoj komentár pre seba.

      Odstrániť
    3. Ahoj:) Vôbec som na toto nechcela odpisovať, ale nedá mi to:) Nikdy by som nechcela žiť a priživovať sa na priateľových peniazoch. Vo všetkom ideme na polovicu. Aj ked o tom nepíšem, tak pracujem. Robím online marketing pre viacero ľudí a k tomu robím promá, ktoré sú vysoko platené, takže za 7 dní práce som si zarobila na nájom na 2 mesiace dopredu:)
      Ani nevieš aká som šetrná, hlavne čo sa týka jedla, kozmetiky a oblečenia..počítam každú korunu a nakupujem iba veci, čo nám naozaj treba. ( A nikde nieje napísané, že iba za 8 hodinovú prácu si človek vie zarobiť peniaze)

      Odstrániť
    4. ahoj Lenka, ako je to s online marketingom? ako si sa to naučila? ďakujem

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...