Girl in red

Ahojte! Ako ste sa mali tento týždeň? Ja sa musím pochváliť, že som si dnes kúpila najtmavší odtieň make upu:) Po dvoch rokoch, kedy som si kupovala najsvetlejší :)Slnko tu je neskutočne silné, takže sa dokážem opaľovať maximálne 20 minút. Ale pomaličky to pôjde a budem ako čokoláda:)
 Začala som poctivo šoférovať, ale stále sa mám čo učiť. Jazdiť na druhej strane cesty je veľmi zložité a už sa mi stalo, že som automaticky skoro vošla do opačného smeru. Preto ešte stále chodím s Bartom, nech mi pomôže. Ale dala som si predsavzatie, že kým odídem na Slovensko, budem šoférovať sama a sebavedomo.

Outfit sme odfotili pred oslavou našej známej. Kúpila som jej aj takéto krásne kvietky, ktoré sú typické pre túto krajinu- proteas.
 Jumpsuit som si kúpila minulý týždeň v jednom prekrásnom obchode The Lot, kde majú všetko veľmi drahé, ale mali 70 % zľavy, tak ma to vyšlo na 10 eur:) To bola kúpa, kedže by som si to za plnú cenu určite nekúpila:)
ja Vám prajem krásny víkend!! ahojteee♥










11 komentárov:

  1. Jsi strašně krásná, a krásný červený jumpsuit :)

    http://little--claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie šaty sú katastrofa, vôbec ti nesedia. A vyzeráš v nich veľmi vychudnutá, rob so sebou niečo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zevraj vychudnuta :-D si krasna, stihla zena a velmi ti to v tych satach pristane a tento uces je tiptop. Osobne nepochopim ludi, ktori maju potrebu niekoho urazat, nic si z toho nerob a bud nadalej taka super pozitivna aka si :-)

      Odstrániť
    2. Keď niekto napíše pravdu, alebo svoj názor, ktorý sa odlišuje od názoru ostatných, tak to podľa teba znamená, že dotyčného uráža? Toto zas nepochopím ja. Len jej tu všetci píšte, aká je úžasná a krásna a dokonalá, ale trochu objektívnosti jej môže len prospieť.

      Odstrániť
    3. Tie šaty sa mi nepáčia, vôbec ti podľa mňa nesedia. Nelichotia tvojej postave, pôsobíš na mňa vychudnutým dojmom.

      Aj takto si to mohla napísať. Myslím, že obsah ostal zachovaný. Ide o formu, akou si to napísala. Preto to znelo urážlivo. Skús sa nabudúce zamyslieť aj nad tým.

      Odstrániť
    4. Ja nemám nič proti tomu, ak niekto napíše objektívnu kritiku. Práve preto som ten komentár ani nevymazala, lebo každý má právo na svoj názor:) Bolo to trochu urážlivé, ale s tým nenarobím nič:)

      Odstrániť
  3. Lenka vyzeráš super, na prvej fotke si nádherná a dobrý výber jumpsuitu, úžasné farby, svedčí ti to:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow Leni vyzeras super! Z kadial su tie topanocky?

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...