Shorts with lace

Ahojte! Ako ste prežili víkend? My sme celý týždeň iba balili veci, aby sme boli pripravení na vysťahovanie. Po 7 mesiacoch sa sťahujeme do iného domčka a inej časti. Veľmi sa teším, ale som aj smutná. Určite mi vyjde aj slzička, pretože naše terajšie bývanie bolo úplne najlepšie! 
Včera som bola na prvej párty po viac ako 3 mesiacoch. S Bartom sme sa úžasne zabavili. Ked sme si zavolali uber, tak sme ho poprosili, či nás môže odviesť do Mcdonaldu po ceste domov. Ako sme čakali a Bart si práve objednával, videla som ako si šofér vybral pištol a položil si ju medzi nohy. Krúžil okolo nás na bicykli nejaký divný chlapec a vraj mal nejaké papierové vrecko, čo je vraj podozrivé. Ked som videla zbraň, prebehol mi celý život pred očami.. Nevedela som, či to má na ochranu, alebo nás ide rovno zabiť.. Najhoršie bolo, že aj keby sa náhodou niečo zvrtlo, boli sme v takej časti, kde sú samé gangy, takže ak by sme v noci vybehli von, už by sme sa asi nevrátili. Všetko nakoniec dobre dopadlo, ale nebolo mi všetko jedno...

Nafotila som Vám outfit, ktorý som mala dnes na sebe:)

Prajem Vám krásny týždeň!!







Koženka, Topánky : Zara
Kraťasy a top: Mr Price
Šatka: Primark

5 komentárov:

  1. úplne ti závidím to pekné počasie čo tam máte, mňa už táto zima nebaví! :D a verím, že ti nebolo všetko jedno, ja by som sa tam celkovo asi bála bývať kvôli tomu čo píšeš :)

    Terka Polak

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jooj, počula som od mamky aká je na Slovensku zima, tak to nezávidim..Ale už snad bude čoskoro teplejšie:) Mne však chýbali Vianoce na snehu zase:)

      Odstrániť
  2. aká si už opalená :) konečne máš letnú farbu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Leni, krásny outfit, páčia sa mi topánky a tiež to spomínané opálenie :) Ja mám rada všelijaké príhody a fakty o iných kultúrach, aspoň sa človek niečo nové dozvie, ale ty sem stále napíšeš také hororové scény, že ja sa ti naozaj divím, že tam vôbec bývaš... aaach dávaj pozor na seba

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem veľmi pekne a až taká opálená nie som:D Bola som na spray tan, tak som bola prvé dni ako černoška:D Na fotke to ani nevidno:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...