Loo by Lenka

Ahojte! Chcela by som sa s Vami podeliť o moju novú vášeň, a to vyrábanie chokerov:) Určite ste si všimli, že som nimi posadnutá a nosím ich nonstop:) Tak sme sa raz rozprávali s Mirkou, že čo by som mohla robiť a vymysleli sme toto:) Strašne ma to chytilo, nakúpila som si kopec materiálu, chodila z obchodu do obchodu hľadať látky a nakoniec som všetko našla.. Nikdy predtým som netušila ako sa taký choker robí.. Hlavne som nevedela, ako so zapínaním..Nakoniec som na všetko prišla sama, je to babračka, ale mňa to strašne baví:)
Budem ich predávať aj na Slovensku, ked prídem a budú v cene od 4-7 eur. Bola by som veľmi rada, ak by ste ma začali followovať na instagrame @loobylenka , nech sa mi to rozbehne:))
Dakujem veľmi pekne aj za krásne správy, ktoré som dostala na instoši, veľmi si to vážim!!:))













1 komentár:

  1. Držím palce nech sa ti v tom darí :) je to veľmi pekné a určite si objednám aspoň 1 aby som ťa v tom podporila a mala niečo od teba :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...