Happy new year 2017!

Ahojte!! V prvom rade Vám chcem popriať Šťastný Nový rok!!Ked to tak zhrniem, rok 2016 bol úžasný! Dala som sa dokopy s mužom mojich snov, kvôli ktorému sa môj nový domov stal Cape Town. Za 5 mesiacov som prežila nádherné zážitky, videla som tučniakov, jazdila na ťave, skoro ma pohrýzal tuleň:D, navštevovala som pláže, prežila Vianoce v 30 stupňoch, začala chodiť na balet a užívam si každý jeden deň. 2 mesiace som strávila v Číne, ktoré boli aj dobré, aj nedobré, spoznala som skvelých ľudí, dalšie 2 mesiace som si užila v Hong Kongu - my dream city, kde som zažila šialené párty, úžasné plavby lodami, opaľovala sa na krásnych plážach a kráčala minimálne 10 km každý deň okolo celého mesta. V septembri som letela do Ria de Janeira, ktorý bol jeden sen. Konečne som sa dostala aj domov na jeden mesiac, kde som videla  moju rodinu a kamošky, prežila krásny čas a vrátila sa naspäť do môjho nového domova:)

Posledný deň v roku som však prežila v nemocnici na infuzií, kvôli bolestiam celej lebky a krku, až tak, že som sa nemohla hýbať, bola to najhoršia bolesť, akú som v živote mala, vrieskala som a plakala od bolesti, až mi museli dať niekoľko utlmovákov, aby to aspoň trochu prestalo. Momentálne musím oddychovať, nesmiem nič robiť a beriem silné lieky, tak snád sa to v Novom roku všetko sá do normálu:)

Ja Vám prajem krásny rok 2017, veľa veľa lásky, šťastia a hlavne zdravíčka!! Posielam veľa
pozitívnej energie♥





























































7 komentárov:

  1. Ať je ti lépe Leni, držím palce! A krásný nový rok ! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. máš za sebou prekrásny rok, nech je aj ten ďalší pre teba tak skvelý :) hlavne, nech sa znovu vráti zdravíčko!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Sabi, ty si najlepšia! Ja ti prajem prekrásny Nový rok a veľa veľa lásky!:)

      Odstrániť
  3. Celý rok jsem s tebou prožívala a rozhodně ti je co závidět, žiješ si svůj sen <3

    Takže Leni, moc držím palečky, aby bylo lépe a rok 2017 byl ještě krásnější, jak ten minulý :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Velmi velmi si to vážim, že si moja verná čitateľka a chcem ti veľmi pekne podakovať:) Prajem ti aj ja všetko najlepšie do Nového roku, hlavne veľa lásky a šťastia:)

      Odstrániť
  4. Ty si taka skvelá blogerka, že to nemá konca kraja :) Tvoje príspevky ma vždy tak dobijú energiou, že si poviem aby aj môj život bol takto naplnený. Raz by som sa s tebou chcela stretnúť a bola by to pre mňa väčšia česť ako s celebritou , kt. ani nemám obľúbenú :D Vždy ma každým príspevkom nabiješ náladou a tvoje príspevky si čítam niekedy aj dookola :) Mám ťa rada ako tvoja čitateľka :) A prajem krásny nový rok nech zažiješ o to viac zážitkov a miest, kt. navštíviš a skoré uzdravenie. Už aj vieš dôvod z čoho sa ti to prihodilo? Pozdravujem :) :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...