Beach mood

Ahojte!!Ako sa dnes máte? Ja som mala dnes skvelý deň! Vstali sme ráno o 6.30, aby sme vyrazili na pláž. Cesta trvala 40 minút a došli sme na pláž nazvanú Long beach. Bart s jeho kamarátom Joshom sa boli surfovať, ja a Leigh sme sa opaľovali a užívali slniečka. Strávili sme tam celé popoludnie a zakončili sme ich obedom u nás doma. Ako sa Vám páči tento outfit?:)

Hi guys!! How are you? I had an amazing day today! We woke up at 6.30 to get ready for the beach. We were on the road for almost 40 minutes and we finally got to Long beach. Bart with his friend Josh went for a surf, Leotie and I tanned and enjoyed the sun. We spent almost half the day there and we ended it with a lunch at our house. 
This is one of my favourite looks . What do you think about my outfit?:)
Lots of love, Lenka








3 komentáre:

  1. Leni totálne žiariš :)) prídeš mi oveľa krásnejšia ako za svojich modelkovských čias (len v dobrom to je myslené) čo je trochu paradox :) nech sa vám darí s Bartom

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na to ze tam byvas uz dlhsi cas opalena moc nie si a stale mi pripadas taka bledulka

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...