Beach day

Zdravím Vás všetkých!:) Minulý týždeň sme sa vybrali na prekrásnu pláž na Misty Cliffs. Cestovali sme tam 40 minút autom, ale stálo to za to. Už som tam bola druhýkrát a chcela som tam zobrať Barta. Je to pláž s Atlantickým oceánom, ktorý je neskutočne studený. Môj kamarát tam bol surfovať v neopréne a po pol hodine musel vyjsť pretože mal úplne modrofialové ruky a nohy..V živote som také niečo nevidela, vyzeralo to jak omrzliny.. Nás však prekvapil neskutočný vietor..Mňa skoro odfúklo, a to nesrandujem:D S Bartom sme sa museli len zapierať. Sú tam prekrásne pieskové duny, výhľad na hory a oceán, čo viac treba. Neviem či ste čítali môj popis k fotke v plavkách, čo som pridala na instagram. Takéto fotky sú asi prvé, ktoré mám za posledné dva roky. (Hlavne fotka po stojačky) Svet modelingu mi úplne zničil moje sebavedomie.. Neznášam svoju postavu, pretože nikdy nebola dosť dobrá.. Za posledné 2 roky mi bolo povedané skoro každý deň, že som tlustá a musím schudnúť.. Mala som 48 kíl, ale aj to pre nich bolo veľa..Neustále meranie, váženie a kritizovanie môjho tela spôsobilo, že som v zrkadle videla len tlusté dievča.. Ja som našťastie nikdy nespadla do kolobehu anorexie alebo bulímie, ale mne to skôr zničilo moje mentálne zdravie, až do takej miery, že na pláž a kúpaliská som zásadne nechodila a ak áno, mala som vždy okolo seba uterák. Odmietam chodiť na kastingy v plavkách, vždy sa vyhovorím, že niečo mám..Ked som mala ísť na meranie do agentúry v Cape Towne, celú noc som nespala, pretože som sa bála, že mi určite povedia, že musím schudnúť... Pamätám si, že som tu v CT mala kasting v plavkách. celé dve hodiny, ktoré som čakala, som mala slzy na krajíčku, triasla som sa a chcela som odísť. Bart však povedal, že musím tomu čeliť a byť silná..Viem, že to nie je ani dobré ani zdravé, tak som na ceste proti tomu bojovať a Bart mi veľmi pomáha.. Od mája som pribrala 7 kíl, ale snažím sa to neriešiť.. Mám aspoň cici a rici:DD už asi nikdy nebudem mať postavu ako 15-ročná:D Žijeme v dobe, kedy nás stále niekto kritizuje, v dobe sociálnych sietí, photoshopu a je to veľmi smutné.. Musíme sa naučiť mať rado seba samých a to je niekedy naozaj ťažké..(z vlastnej skúsenosti to viem). Život je príliš krátky trápiť sa zbytočnými myšlienkami a musíme sa sústrediť len na tie pozitívne a užiť si život naplno:)
(Toto je prvýkrát, kedy o tomto píšem na blog, chcela som sa s Vami o to podeliť, lebo aj to je časť mňa)
Ja som mala za posledný polrok dosť zdravotných problémov, takže pre mňa je teraz najdôležitejšie byť zdravá:)
Sme všetky krásne a výnimočné, tak na to nezabúdajme:)














4 komentáre:

  1. Leni mas naprosto dokonalu postavu! ❤ Som velmi rada, ze nejaka blogerka skutocne vyjadri toto o com tu pises, nakolko je to velka smutna pravda dnesneho socialnymi sietami prebiteho sveta. Mlade dievca ma odmalicka vstepovane ako ma vyzerat, kolko ma vazit. Mnohe dievcata preziju neskutocnu ujmu na sebavedomi a napachaju na sebe vela skody (obzvlast dievcata inklinujuce k modelingu). Niekedy uvedomenie pride az prilis neskoro. Netreba brat fotky na instagramoch a facebookoch a podobne vazne. Casto skresluju realitu, casto su vysledkom sikovnych ruk a prace s photoshopom, no my baby si to neuvedomujeme a posielame zvysky sebavedomia kade lahsie. Budme zdrave a stastne, nezime zo zmedializovanych idealov krasy. Kazda z nas je jedinecna a krasna! ����

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teraz máš úplne dokonalú postavu! Si môj ideál a inšpirácia na chudnutie! Keď som videla pár mesiacov dozadu Tvoje fotky, úplne ma to nakoplo niečo so sebou robiť a nevzdať to! Si TOP! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to choré v tom svete a cudujem sa ti, ze v tvojom veku si este také nieco riesila. Mas vystudovanu skolu, mohla si si najst nejake normalne zamestnanie, pripadne aj v CT. Dilemy z chudnutia riesia teenagerky, nie dospele zeny a hlavne, ak si vazila 48 kil...pridavas vela fotiek v plavkach - minimálne z Ria ;-) aj postojacky; v odhalenom, tak prosim ta netvrd, ze ta to az tak zerie ;-) ak by si nemala sebavedomie, nepridavala by si denno-denne fotky a neviem co

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to tvoj nazor a ja ti ho neberiem:) toto su vsak moje pocity a myslienky, nemam preco klamat a vymyslat si blbosti..chcela som iba poukazat ako svet modelingu poznacil moju osobu.. zeny sa trapia postavou v kazdom veku.. a ked sme pri tych fotkach, je mnoho dievcat na internete,co pridavaju fotky na internet o napriklad cviceni a zdravej strave a potom sa priznaju, ze mali anorexiu , a pod.. a este:) fotky v plavkach na internete mam iba z boku aalebo v celych plavkach s prehozom(hlavne z ria)..:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...