Ballet

Ahojky! Ako sa máte? Zlá správa, už doma nemám wifi, takže som mimo civilizácie:D Pridávam post o mojom baletnom vystúpení, ale bohužial mi nechce načítať videá:/ . Bolo to pred mesiacom, kde sa na mňa prišiel pozrieť Bart a kamoška:) Bola to akokeby ukážková hodina, čo sa vlastne učíme a všetko, čo sme sa naučili. Najprv som sa hanbila a cítila som sa ako päťročná:D Nakoniec to bolo úplne skvelé a Bartovi sa to veľmi páčilo:) Aj mi povedal, že sa skoro dvakrát rozplakal:D No nie je zlatý?:) Po hodine sme mali švédské stoly, ja som do seba hned kopla cider a muffin haha:D Ešte pred hodinou som si bola kúpiť nové baletné oblečenie, nech som celá pripravená:)











2 komentáre:

  1. jéj, paráda :) nech sa ti darí viac a viac! inak je super, že máš v skupine aj staršie dámy ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...