Ride that camel!

Čaute! Ako sa dnes máte?:) Ja sa mám skvelo a musím sa s Vami podeliť o môj zážitok z minulého týždňa:) Jazdila som prvýkrát v živote na ťave!!:D Bože, to bolo super! Musím sa priznať, že ked sa ťava zdvíhala, nebolo mi všetko jedno a nečakala som, že budem sedieť až tak vysoko.. Ked som sa pozerala na ťavu, zdala sa mi nízka, ale ked som vyšla..no bola to výška:) Jazdila som na nej asi 10 minút a úplne mi to stačilo:D
Jedno musím povedať, naozaj to bol zážitok na celý život, strašne sme sa nasmiali s dievčatami a veľmi som si to užila:)

K tomu som sa bola minulý týždeň učiť surfovať,kedže odkedy som tu, som sa k tomu ešte nedostala äaj kvôli tomu, že more je brutálne ľadové.) .Ale kedže bolo viac ako 30 stupňov a ja som sa skoro roztopila, konečne som sa odhodlala..ale neoprén ma aj tak ochránil:D Mala som ale Bartov surf, ktorý je už pre pokročilejších, takže to bolo o niečo ťažšie, ale aspoň základy som sa naučila:D

Minulý týždeň sme mali ukážkovú hodinu pre našich blízkych z baletu, takže další post bude práve o tom:) Prajem pekný deň!! ♥












2 komentáre:

  1. Ahoj veľmi sa mi páči tvoj blog. Ja som si tiež založila blog http://lifeinmybook.blogspot.sk/ a chcela som sa opýtať či by si mi nedala nejakú radu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj:) Jasne, rada ti poradím:) Napiš mi prosím na fb správu:))

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...