Red lips and choker:)



Ahoj Ahoj! Po dlhej dobe Vám prinášam nový outfit:) Nafotila som ho s mojou kamoškou Leotie v našom komplexe:) Fotky sa mi veľmi páčia, takže sa teším, že bude moja nová fotografka:) K šatám zo second handu som pridala topánky z Forever 21, choker z Mr price, klobúk z Číny a náhrdelník tiež z Forever 21:) 
Ked už sme pri outfite, objavila som skvelú appku na telefón, ktorá mi uľahčuje život:D Jedná sa o to, že si vytvárate virtuálny šatník, kde si do poličiek pridávate Vaše oblečenie. Vytvoríte si šuflík s názvom napr "šperky" a pridáte si tam všetky šperky, čo máte doma.. Môžete si vytvoriť hned niekoľko šuflíkov. Dalej tam máte ikonku "snuppdate" a tam si pridáte fotku Vášho outfitu, ako to na Vás vyzerá:) Nemám tam ešte veľa fotiek, snažím sa každý deň niečo pridať:) Kedže mám milión chokerov a topánok, niekedy ani sama neviem, čo všetko mám..stačí sa mi pozrieť do šuflíka a vtedy si uvedomím, čo všetko mám na výber:))
Aplikácia sa volá Snupps a je zadarmo:) Ak sa tam zaregistrujete, napíšte mi prosím Váš nickname, nech Vás môžem sledovať, budem len rada:) Ešte som len začiatočník:D Mňa tam nájdete ako " lenka.briska" 
Pekný deň:)





















3 komentáre:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...