Christmas in Cape Town

Ahojte! Tak a sme po sviatkoch, ako sa máte? Ja som strašne chorá a už ma to začína hnevať.. Včera som spala dokopy 20 hodín, kedže som mala strašnú migrénu. Na Vianoce som spravila rezne so zemiakovým šalátom, banánový chlebík a kávový koláčik:) Čo mi však chýbalo, boli Popelka a typické vianočné rozprávky. Dostala som od Barta najkrajší darček na svete a to: Promise ring. Jeho mamka ho dala vyrobiť, ked sa Bart narodil s jeho dátumom narodenia a menom. Jeho mamka ho nosila 25 rokov (má tak všetkých synov) a ked sa chlapec rozhodne, že našiel tu pravu, ktorú si chce raz zobrať, jeho mamka ho dá dotyčnej. Najprv som nevedela, či je zásnubný alebo nie, ale Bart povedal, že ak by ma chcel požiadať o ruku, najprv by si chcel vypýtať povolenie od môjho otca:) Takže zasnúbená zatiaľ nie som, ale je to na znak našej lásky, že som jeho jediná a vyvolená:) veľmi som plakala od radosti:)
Plakala som potom aj za mamkou a sestrou, kedže mi veľmi chýbali a boli to prvé Vianoce mimo domova.
Na 1.sviatok Vianočný sme išli k Bartovej rodine, kde boli jeho sesternice, tety, babka, ocko a nevlastná mama. Robili sme tajomného Santu, kedže každý mal priniesť darček v určitej hodnote, potom sme losovali čísla a vybrali si darček, ktorý chceme. Potom sme sa najedli rôznych druhov mäsa, šalátu a koláčov. Chlapci sa kúpali v bazéne a ja som odpočívala na terase. Strávili sme tam noc a vrátili sme sa včera domov, kedže strážim psíka a mačičku mojej kamoške:) Dalšie 3 dni budem pracovať, takže sa musím dať dnes do poriadku.
 Ako ste oslávili Vianoce vy?:)











2 komentáre:

  1. wow zavidim :) uzivajte!
    Pozyvam na luxusnu GA o Lancome, Biodermu, Dermacol a ine tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vy ste skoro zasnubeni <3 aaaaaah <3

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...