Boyfriend jeans and high heels

Ahojte! Ako ste si užili víkend? Ja som tento týždeň bola naozaj zaneprázdnená:) A moje wifi nefunguje, takže som nemohla nič ani postnúť. V stredu som točila svoju prvú reklamu v Cape Towne:) Bolo to pre francúzsku značku Chaussea a bolo to skvelé! Fotky Vám pridám tento týždeň. Okrem toho som pracovala pre jednu značku, ktorej trochu vypomáham. Takže som chodila po marketoch, kontrolovala sklad, robila inventúru a pomáhala som všetkým, čo potrebovali. Včera som mala promo pre Pandoru, kde som v podstate len 7 hodín stála:D Víkend sme strávili u Bartovho ocka a dnes sme navštívili jeho babku. Celý deň sme sa opaľovali a kúpali v bazéne, takže mi to ani vôbec nepríde, že o týždeň sú Vianoce. Deň sme zakončili na letisku, kde som si musela zmeniť dátum môjho letu, takže na Slovensko sa vraciam 1. apríla:) Bola som však trochu nahnevaná, kedže som musela zaplatiť 200 dolárov za zmenu, aj ked majú na oficiálnej stránke napísané, že zmena dátumu stojí 50 dolárov.. Takže sa ešte len budem sťažovať, že čo klamú:D

Pridávam fotky outfitu, ktorý som mala minule na sebe. Milujem boyfriend nohavice a veľmi sa mi páčili s mojimi kvetovanými topánkami:) Do toho biely top a choker a hotovo:))

Ja idem akurát pozerať film a prajem Vám krásny týždeň!!












Shoes: Primark
Top: Zara
Jeans: H&M
Choker: By me


4 komentáre:

  1. úchvatný outfit! :) veľmi ti závidím, že budeš Vianoce tráviť v teple, také čosi by som aj ja hneď brala :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi ti to pristane a tie topánky sú suprové. Vždy sa teším na tvoj príspevok a čakám niečo ohľadom baletu. Pekné sviatky Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vracias sa na slovensko iba na chvilku a potom pojdes naspat do CT? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...