Penguins!!


Čaute!! Musím Vám napísať o mojom včerajšom dni, ktorý bol jeden z najlepších v mojom živote:) Ráno sme vstali, naraňajkovali a vybrali sme sa na túru (fotky pridám nabudúce). Po túre sme sa vychystali do Simonstown, ktoré je známe tučniakmi:) Už sme tam raz boli, ale vtedy sme si nekúpili vstup priamo k tučniakom, že sme sa k nim mohli priblížiť:) Bože, jaké to bolo úžasné!! Najprv som sa bála pri nich odfotiť, kedže kušú:D Myslela som, že ma tam rovno zjedia:DD Bol to jedinečný zážitok a určite sa tam ešte vrátime:) Skvelý deň sme zakončili najlepším sushi, čo som v Cape Towne jedla a potom sme už len leňošili pri filme:) Prinášam Vám pár fotiek:))
Majte sa krásne!♥

















2 komentáre:

  1. wow, skvelé miesto, muselo to byť parádne :) krásne fotky, veľmi ti to svedčalo :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. niečo neskutočné :) :) chcem tam ísť na dovolenku!

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...