Hiking

Ahojte!Ozývam sa po krásnom týždni, ktorý som prežila:) Páči sa mi, že tu sa ani jeden deň nenudím a stále niečo robíme. V utorok sme sa vybrali na moju prvú túru k nám na najbližšiu horu. Na túre som nebola ani nepamätám, takže bol to boj:D Bolo asi 30 stupňov a iba sme šlapali hore po obrovských balvanoch..žiadna pekná cestička:) Ešte dole  na ceste bola tabuľa, že si máme dávať pozor na hady, tak som bola paranoidná a videla som ich všade:D Nakoniec námaha sa oplatila a mali sme úplne prekrásny výhlad na oceán a hory. Táto hora bola jedna z tých menších, takže sa musím pripraviť na  tie väčšie a náročnejšie:) Prinášam Vám pár fotiek a v najbližšom poste si prečítate, ako som prežila útok tuleňa..
Pekný týždeň prajem!!♥















3 komentáre:

  1. nadherná príroda, aj vy ste super športový parik :):)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne :) a to som zvedava na toho tuleňa :D videla som na tvojom insta a muselo to trochu bolieť, či? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow, jednoznačne sa to oplatilo, výhľad je odtiaľ bombový :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...