Here comes the seal!

Ahojky! Ako sa máte? Prinášam Vám fotky z nášho výletu na Kalk Bay, ktoré je od nás vzdialené 15 minút autom. Mali sme obed v našej obľúbenej reštaurácií Bootlegger, kde majú tie najlepšie fajnotky. Dala som si lievance so slaninkou, javorovým sirupom a cream cheesom. Mňam! Ako sme tam sedeli, tak som povedala Bartovi, že môj sen je plávať s tuleňmi, lebo som to videla v jednej brožúrke. Ako sme sa išli pozrieť k majáku, videla som vo vode tuleňa a skoro som sa rozplakala, aké to bolo kjašne:) A zrazu som videla tuleňa vyjsť z vody. Tak sme sa k nemu rozbehli a videli skupinku ľudí, ako sa s ním fotia. Tak teda aj ja chcem:D Trošku som neodhadla vzdialenosť, bola som dosť blízko. bart mi kričí, že mám opakovať po tuleňovi, ako sa škrabe. Ja som si vôbec neuvedomila, že sa tuleň otáča a zrazu...som iba počula, ako niečo pri mojej hlave zaklaplo zubami a vydalo zvuk ako pes, ked breše. Ja si vôbec nepamätám, ako som sa odtiaľ dostala, iba viem, že Bart po mne zvrieskol a ja som nejak odskočila a vrieskala a behala k nemu. Bola som hlúpa, že som bola tak blízko a myslela sa, že oni su nezbranné zvieratká. Ked si predstavím, že ma mohol kusnúť do ruky alebo do tváre.. Normálne som bola v šoku celý deň, lebo fakt neviete čo čakať. Počula som od kamoša, že raz videl, ako jednému chlapíkovi odkusol tuleň ruku... Takže neni to sranda.. Ja už samozrejme plávať s tuleňmi nechcem a už sa ním nebudem radšej ani približovať:D Ale pofotili sme si aspoň pekné fotky, tak ich tu môžete vidieť:))
Prajem Vám pekný zvyšok týždňa:))
Lenka xx





Ja sa iba usmievam a pózujem:D




Ked ma skoro zobrala vlna:D




2 komentáre:

  1. a čo nočné podniky, diskotéky, sú dobré v CT? príroda je v okolí nádherná :):):) super fotky Lenka

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...