Zhrnutie týždňa

Ahojky! Mám tu pre Vás zhrnutie týždňa. Pracovala som 4 dni na markete pre jednu značku, bolo to super, ale som rada, že to už skončilo:) V piatok som mala pomedzi to Go See v Elle magazine, takže to bola pocta a aj niečo iné ako obyčajný kasting. Minulý týždeň som bola v Marie Claire. V stredu som mala balet a povedali nám, že 7. decembra budeme mať ukážkovú hodinu pre našich najbližších:) Tak sa veľmi teším, že ma Bart uvidí:D Počasie v Cape Towne je úplne super, je tu okolo 26-30 stupňov, takže sa opaľujem a užívam si teplo. Cape Town má pre mňa úplne iné čaro, ako predtým. Milujem to tu. Je to prekrásne miesto a ľudia sú tu veľmi spoločenskí a usmievaví, čo mi na Slovensku chýba. Skoro všetci ľudia sa tu na seba na ulici usmievajú, zdravia sa, rozprávajú a je to úplne krásne. Už je tu leto, tak čoraz viac ľudí chodí bosých.. čo je pre mňa dosť zvláštne:D A dalšie, čo som si všimla, 70 % detí je blondavých (až takých do biela) a skoro všetky ženy majú melír:D Toľko z môjho vnímavého oka:DD Ja si idem užiť večer, akurát sme si zapli film Shallows, tak som zvedavá, či to bude dobré:)
Pekný večer!
















2 komentáre:

  1. pekný článok, super fotky, sluší ti to ;) balet je super, určite o tom potom napíš viac :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juuj zavidim ti to teplo :-) vidno, ze si stastna a velmi ti to prajem. Co sa tyka spominanej kriminality, kvoli ktorej si sa bala ist vecer von - neodradza ta to trochu?

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...