The girl in white

Ahoj! Dnes Vám pridávam jeden outfit, ktorý som mala na sebe ešte v Košiciach, na oslave mojej neterky. Šaty som si kúpila vo Forever 21 v Hong Kongu a zdá sa mi, že boli v zľave. Kedže som na druhý deň cestovala do Brazílie, chcela som si kúpiť nejaké pekné oblečenie. Prehrabovala som šaty ako divá a tadááá, našla som tieto:) Majú odhalený chrbát a sú biele, čo je moja naj farba:) Takže výhra:)
Topánky mám tiež z Forever 21, po prvej vychádzke som mala krvavé pľuzgiere na celých chodidlách, ale už som ich rozchodila a sú skvelé:) Fakt pohodlné.
Viem, že kvalita je hrozná, ale čo sa dá robiť:(
Ale už pracujem na tom, nech ma niekto fotí tu v Cape Towne, tak snád fotky dobrej kvality budú čoskoro:) Pekný deň!!












3 komentáre:

  1. krása, krása, tie šaty Ti veľmi sedia, dobrý výber :), aké máte počasie, je už teplo?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. šaty sa ti veľmi hodia, sú nádherné :) a topánky vyzerajú tiež skvelo!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zlatáá ako nám už znova pravidelne prispievaš :) super!

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...