Sisters love

Ahojky:) Tento post bude o mojej sestričke:) Ked som tak dlho preč od domova, nikto mi nechýba tak, ako moja Simonka. Ona je moja druhá polka, moje siamské dvojča, môj ťimi, slimejš a jednoducho SIMONAAA! Tak si strašne vážim, ked môžem byť s ňou a tráviť spolu čo najviac času. Už som dostala víza a letím budúci týždeň v stredu do Cape Townu. Síce sa už neviem dočkať, moja sestrička mi bude strašne chýbať a viem, že to bude ťažké. Sestry majú to najkrajšie puto na svete a ked ja raz budem veľká, určite budem chcieť mať 2 sestričky, ktoré budú mať tak dokonalý vzťah ako my:) Milujem ťa Simonka♥

















1 komentár:

  1. je to krásne, že si tak veľmi rozumiete :) sesterské puto by malo vyzerať presne ako to vaše ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...