Matte lips for every day

Ahojte! Dnes tu mám po dlhom čase post z Beauty:) Musím sa s Vami podeliť o mojich rúžoch, ktoré používam nonstop:) Samozrejme sú z Pupy, ako všetky moje ostatné rúže. Pupu používam už asi 4 roky a nedám na ňu dopustiť:) A hlavne matné rúže používam viac ako rok. Chcela by som Vám ukázať moje top 4 farby, ktoré nonstop obmieňam:) Rúž sa volá: Pupa matt lip fluid a nájdete tam snád milión odtieňov! Toto sú moje:






Prvym pánom na holenie je odtieň 073 . Musím povedať, že má veľmi zaujímavú farbu - takú červenoružovú. Niekedy sa mi zdá, že je viac červený a niekedy viac ružový:) Na perách vyzerá skvele a ked si ho dáte menej, nie je až taký výrazný.


Odtieň 053 je môj najobľúbenejší výrazný rúž. Nosím ho skoro na každú párty:D Vyzerá nádherne a vydrží celú noc, aj ked pijem a jem. Je tmavobordový. Ak si ho nanesiete veľa je dosť tmavý, ale tu na fotke mám len jeden "náter":D


Odtieň 010 je jemne ružový. Milujem ružové rúže, ale niekedy sa cítim až príliš ako barbina:D Ale je skvelý na dennodenné nosenie:)


Môj tohtoročný favorit 011!!! Nosím ho úplne každý deň a milujem ho!! Je telovo hnedý a nikdy by som nepovedala, že taká farba mi vôbec pôjde:) Mala ho doma moja sestra, a ked som si ho vyskúšala, zamilovala som sa:) Nosím k nemu ešte telovú kontúrku a cítim sa, že mám pery ako Kylie Jenner:DD Opticky zväčší pery, vydrží veľmi dlho a hodí sa ku každému typu líčenia:)


Toto sú moje tipy, snad Vás to zaujalo a vidíme sa čoskoro:)) Pekný víkend!!♥

6 komentárov:

  1. Krásne sú všetky, pristanú ti :) tieto od pupy som ešte neskúšala veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tebe Lenka, pasuje asi každý odtieň, či už matný alebo lesk, super

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všechny odstíny vypadají opravdu krásně, budu se po nich muset podívat :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám dva odtiene a tiež taký bordový ako ty a tá farba je nádherná, ale keď jem sa mi začne rozpíjať, takže ho nosím málokedy :( A presne aj ja som si tento rok zamilovala také hnedé nude odtiene, čo by som na seba nikdy nepovedala, ale vyzerá to úžasne!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. všetky sú naozaj krásne, až ma to zarazilo :D asi sa po nich tiež poobzerám, vďaka za tip ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  6. LEnka, prosim povedz mi, ako ich nanasat alebo co, lebo mne sa zotiera ta 053 zakazdym a v ziadnom pripade nevydrzi jedlo a pitie, neviem kde robim chybu :(

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...