Choker obsession

Ahojte! Ozývam sa po mojom nabitom týždni, kde som len vybavovala veci, odcestovala som aj do BA na 2 dni, balila sa a chystala na cestu. V stredu letím a ja sa už neviem dočkať!! Už mam aj skoro všetko pobalené - beriem si 2 kufre, tak som zvedavá, ako sa unesiem do Viedne:D Musím povedať, že takéto cesty do Ba a späť mi zachránila služba blabla car.. Neviem, či to poznáte, ale ak cestujete niekde a vlaky sú plné, stačí zadať odkiaľ-kam, dostanete niekoľko ponúk a vy si už iba vyberiete čas a vodiča. Nikomu tu nerobím reklamu, ale fakt sa na tom opúšťam, kedže takéto niečo tu na SR chýbalo a ja som vždy mala nejaké problémy s vlakmi. 
Outfit, ktorý mám na fotkách bol fotený ešte na začiatku týždňa, ked nebolo mínus 500. Som úplne posadnutá chokermi a ked ho nemám na sebe, cítim sa ako nahá. Mám ich asi 6 alebo 7 rôznych tvarov a dlžok:) Presne takýto štýl, ako je na fotkách ma vystihuje a cítim sa v tom skvelo:) Stretla som vtedy po dlhom čase moju Julku a večer som išla do kina na Neon Demon- otrasný film, nevedela som zaspať, aké to bolo nechutné. V štvrtok som bola na film Pirko a bol to skvelý a naozaj silný film na naše pomery.
Ja mám pred sebou 2 dni plné vybavovania a lúčenia sa so všetkými mojimi blízkymi:)
Majte sa krásne a pekný štart do nového týždňa!♥
















Top, bunda: Zara
Sukňa: Primark
Topánky: Zara
Choker: Zara
Náhrdelník: Primark

1 komentár:

  1. Lenka, drzim ti palce v CT, dufam a verim ze to vsetko dobre dopadne a ze sa ti podari najst si tam druhy domov. Tiez som odisla z Kosic do prahy a po x rokoch z Prahy este dalej... za muzom, momentalne mojim manzelom. Nieje to lahke zit daleko od rodiny, od milovanej sestry ( mam to rovnako), od milovanych rodicov, od slovanskej ( i ked casto neznasanej) mentality, od slovenskej prirody, kamaratov... Nieje to lahke a kto to nezazil nikto nepochopi ake je to tazke vybudovat si novy domov mimo domova. Ale zaroven ta to posunie a nauci strasne vela....a s laskou po boku to vsetko ide lahsie. Drzim velmi palce.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...