Back in Cape Town

Ahojte!! Stala sa mi jedna skvelá vec, a to, že som si dnes zadovážila internet doma!! Nejak ma prihlásilo na stránku, zaplatila som a mám internet! Dúfam, že to nie je len nejaký podfuk, ale zatiaľ to ide, tak Vám hned píšem:)
Cesta do Cape Townu bola neskutočne dlhá. Najprv som cestovala z Košíc do Viedne 8 hodín, na letisku som čakala 3 hodiny, kým som odletela z Viedne do Etiópie (let 8 hodín), v Etiópií som čakala 17 hodín a bolo to utrpenie. Jedno z najdrahších letísk, na akých som bola.. Jeden sendvič tam stál 18 eur, káva stála 4 eurá a nedala sa ani vypi. Takže som mala 2 hlty. Zbalila som si na cestu nejaké proteínové tyčinky a keksíky, nech mám aspoň čo jesť. Ked už som bola neskutočne hladná, kúpila som si "croissant", ktorý bol úplne mastný a mal strašne divnú chuť, takže som ho ani nedojedla. Nebolo tam ani wifi, takže som iba spala, pozerala Breaking Bad (na ktorom som sa stala závislá) a rozmýšľala o nesmrteľnosti chrústa:D O 12 večer som mala let do Johanessburgu, čo trval tušil 5 alebo 6 hodín. Jedlo v lietadle sa nedalo jesť, celé to bolo brutálne mastné, s nejakou omáčkou trpkou, tak som zjedla iba malú buchtičku. Ked sme pristáli do Johanessburgu, mali sme čakať hodinu v lietadle, kým ostatní vystúpia, lenže sa to predĺžilo na 3 hodiny. Vtedy som už mala neskutočnú migrénu a začalo mi byť zle. Další let do CT som prevracala a preplakala, pretože mi bolo neskutočne hrozne a nevedela som čo robiť.. Poslednú pol hodinu ma ani nepustili na wc, že mám vracať do papierového vrecúška, takže som začala plakať ešte viac. Nikdy v živote mi nebolo v lietadle zle a bolo to utrpenie. Ked sme konečne prístali, chcela som bozkať zem. Ked sme čakali na pasovú kontrolu, celý čas som plakala, dávala si mokrú vreckovku na tvár, lebo sa mi zahmlievalo pred očami a skoro som odpadla a všetci ludia sa na mňa iba pozerali.. Nikto sa ma ani nespýtal, či som v poriadku.. Celé lietadlo stálo predo mnou a pozerali na mňa ako na zjavenie. Po trištvrť hodine v rade som sa konečne dostala k batožinám, ktoré som videla, že nesie nejaký sekuriťák preč.. Tak som za ním kričala, že sú to moje batožiny.. Chcel ich odniesť do Straty a nálezy:D No to by mi ešte chýbalo:D Ked som videla mojho Barta, bol to úžasný pocit, aj ked som vyzerala otrasne:D celá urevaná a Bart sa zľakol, že čo sa stalo..Celý deň mi bolo ešte nevoľno, ale vyležala som to a už som fit:)

Bol to môj najhorší let a dúfam, že sa to už nezopakuje.. Ale teraz pozitívnejšie:) Som rada, že som späť v CT:) Všetci mi chýbali a cítim sa ako doma:) Boli sme cez víkend u Bartovej rodina na obed, na barbecue, začali sme trénovať s bartom, takže sme v pondelok odbehli na pláži 5 km, v utorok som mala celotelový tréning a včera som mala svoju prvú hodinu baletu, z čoho som úplne nadšená! Budem chodiť každú stredu a musím si kúpiť cvičky a nejaký pekný dres:) Jsem primabalerína:D haha:) Dnes som doma, o chvíľu sa chystám opaľovať na našu záhradu, kedže Bart pracuje a ja sa nemám jak dostať na pláž:D

dlhší príspevok a snád nebol príliš nechutný, ale chcela som sa podeliť s Vami o môj hrozný let:D
Posielam africké pusky!!♥













10 komentárov:

  1. Lenka a dokedy budeš v cape town? To s tým lietanim má mrzí..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bože chúďa!! :( nechápem ako je možné , že máš počas letov stále problémy akoby si bola začarovaná :D muselo to byť fakt hrozné, keď si bola taká bezmocná a aj tak si musela vydržať. Ale dobre,že si už fit :) a hlavne paráda, že máš internet a môžeš prispievať..a už video chceme z CT !! :) a tiež by ma zaujímalo, či si tam prišla na dlhšiu dovolenku za frajerom, navždy alebo pracovať.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá cesta musela byť nepredstaviteľne hrôzostrašná, strašne ma to mrzí :/ ale je to za tebou a určite bude už všetko fajn ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Leni keď si už zvládla toto tak už zvládneš hádam všetko :) Užívaj dník! Pusy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Čo ju ľutujete, to je daň za to, že sa neustále niekam trepe. Keď nezvláda cesty lietadlom, nech si nájde iné hobby a zanechá modeling.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pokial viem tak Lenka tu pisala ze uz sa nechce venovat modelingu ale cestovala do Cape Townu za priatelom, druha vec je ze ked sa clovek poriadne nenaje za 17 hodin a pcha do seba iba proteinove bludy :-) tak vacsinou mu moze byt takto zle..

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dakujem dievčatká za podporu:) Momentálne to mám tak, že aj ked už modeling robiť nechcem, je to jediná šanca, ako som mohla dostať víza a byť s mojim priateľom. Modeling v Azii už robiť nechcem, ale tu to ešte nejak prežijem:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. este som nevidela zenu, ktora by tak utekala za chlapom, nemalo by to byt opacne? a co teraz robis, ked si pisala,ze to je drahe mesto?modelingom tam asi vela nezarobis

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ženy chodia za mužmi, muži za ženami pracovať a bývať ak je na lepšom mieste v zahraničí normálne. Ak Lenka nechce ostať na SR je jasné, že sa usadí inde. Neviem v čom je to čudné, ale nevadí :D Neprajníčka, ktorá sa vyžíva ponižovať a napádať stále rečami Lenku..:) Ale máš na saláme a to je dobré :D

    Drž sa, prajem ti šťastný život a cestovanie po celom svete :) :-*

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...