Take me away


Ahojte:) Ako sa máte? Ja úžasne:) Niekedy si ani neuvedomím, aká som šťastná... Mám dni, kedy sa cítim sama alebo smutná, ked mi niečo nevyjde. Potom sa však pozriem na svoj život a vtedy zistím, že si žijem svoj sen. Už odmalička som milovala cestovanie,  turizmus som aj  vyštudovala, ale nikdy by mi nenapadlo, že budem až taká rozcestovaná:) Modeling má svoje zlé stránky, ale musím mu podakovať za všetky zážitky a krajiny, ktoré som navštívila. Bez modelingu by som asi nestrávila  posledné 2 roky v Ázií, nestretla by som môjho Barta na Taiwane a nedostala by som sa na miesta, kde sa ako modelky dostaneme:) Jedným zo skvelých zážitkov, čo som tu v Hong Kongu zažila sú určite plavby na jachte. Bol to vždy taký môj malý sen, dostať sa na jachtu.. Tu je to v HK úplne normálne a ľudia si prenajímajú lode aj každý deň. Niekto bude za tým hľadať niečo pofidérne, ako napríklad moja Julka, že čo na tých jachtách robíme:D V podstate nič:D Jeme, opaľujeme sa, spievame karaoke.. Pre Azijatov je veľmi významné pozvať bielych ľudí. Bola som na jachtách s rodinou s deťmi, s modelmi a modelkami, .. Tu ked niekoho stretnem a iba sa predstavíme, tak sa spýta..ideme zajtra na jachtu, pridáš sa?:D Až mi je to vtipné:D Samozrejme, žeby som nešla len s hocikým a chodím vždy iba s mojimi kamoškami a ľudmi, čo poznám:) Minule som vyskúšala aj jetski a speed boat a bolo to skvelé:) Neodporúčam ísť však po žúrke na druhý deň na lod, lebo tie vlny nerobia dobre žalúdku haha:D
Inak aby som nezabudla!! V utorok sa chystám do Brazílieeee!!! Som neskutočne šťastná a ozvem sa odtiaľ!!:) wuhuuuu!!♥










3 komentáre:

  1. skvelé fotky, pristane ti to :) Brazíliu si uži! ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Leni ved si pisala ze nemas ani na letenku domov a teraz Brazilia? Ziadny hejt len sa pytam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...