Rio de Janeiro

Oi!! Ja som sa včera v noci vrátila do Hong Konhu po úžasnom výlete do Brazílie:) Bolo to veľmi spontánne rozhodnutie minulý týždeň a som neskutočne rada, že som túto krajinu navštívila:) Bývali sme v krásnom hoteli Fasano, ktorý bol hned na pláži nazývanej Ipanema, o ktorej mi rozprávala mamka, ked navštívila Brazíliu ona. Ženy na uliciach a párty vyzerali presne tak, ako som si aj predstavovala.. Všetky mali obrovské rici a cici:) Každá žena mala obrovitánsky výstrih a úplne napasované šaty, nech im vyniknú zadky. A vek vôbec nehral úlohu.. takto boli poobliekané aj mladé, aj staré. Bohužial nám počasie nevyšlo a 4 dni z 5 pršalo, takže som sa nemohla ani len opáliť:( Až posledný deň sme sa vybrali na náš strešný bazén, kde ma trochu chytilo, ale len z jednej strany a podľa plaviek:D 
Toto je prvá časť fotiek a pridám Vám neskôr z návštevy Krista, a iné:)
Pozdravujem Vás z Hong Kongu!!


















7 komentárov:

  1. Tá pláž vyzerá nádherne! Super, že si využila šancu, keď sa naskytla a išla si sa tam pozrieť! :) Nech sa ti darí <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalosť ♥ Rio je môj veľký cestovateľský sen :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Napíš nám čo robíš v HK vlastne :) modeling už nerobíš? a či ešte pôjdeš do Afriky. Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) pracovala som ako freelancer, nie cez agenturu:) a akurát dnes letím domov si vybaviť víza a akonáhle mi ich dajú, cestujem do Afriky:)

      Odstrániť
    2. teším sa s tebou a držím palce, foto krásne :)

      Odstrániť
  4. nádherné fotky, Ipanema je môj veľký cestovateľský sen :) musela to byť paráda ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...