New haircut

Ahoj ahoj! Ako sa máte? Ja som neskutočne nadšená, že dnes letím do Brazílieeee!! Aaaaa už sa neviem dočkať:) Okrem toho si tu užívam moje posledné dni, stretla som sa s Kikou a Braňom a strávili pekné popoludnie spolu, bola som opäť na plavbe lodou, liečila sa z choroby, pozerala seriály a užívala si ničnerobenie:) Tento týždeň som sa opustila a jedla som každý večer kebab:D Bože, som posadnutá haha:D
Ked som išla tento týždeň ferry, ktorá slúži ako transport zo strany  Hong Kong na  Kawloon, mala som slzičky v očiach. Iba som si užívala celú atmosféru a nechápala, ako môže byť Hong Kong tak prekrásny a ja som každý deň viac a viac zamilovaná. je to určite moje naj miesto na svete.
Ja sa idem baliť a ked budem mať prístup na internet, ozvem sa Vám z Ria de Janeira:))
Majte sa krásne!























2 komentáre:

  1. nový účes ti svedčí :) Brazíliu si poriadne uži!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta červená rtěnka ti strašně sluší :) a užij si to tam :) na jak dlouho tam jedeš? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...