Pinguins!!!

Čauky!! Práve som skončila v práci, tak som Vám tu hned musela niečo napísať:) Konečne som videla tučniakooov:) Mestečko Simon´s Town je tým známe, tak som ich chcela zažiť naživo:) Celá časť je obklopená tučniakmi, dokonca aj na ceste je tabuľa : Dávajte pozor, tučniaky na ceste:D. S Bartom sme ich navštívili, lenže v tomto období oni len leňošia, takže sú poskrývané v takom akokeby lesíku. Dá sa ísť aj na pláž, kde sú obrovské balvany a oni si chodia hore dole:D Na obed sme skočili do Pinguins café, ktoré bolo priamo na pláži..Romantiku nám trochu rušil chlapec, kt. spieval na ulici jednu pesničku presne hodinu dookola:D Po 15 minútach to už ani nebolo smiešne, haha:D Prostredie bolo prekásne a naozaj sme si deň užili:) Tento týždeň sa nám stala nepríjemná nehoda, a to, že nám vykradli auto:/ Bart ho zaparkoval na stráženom parkovisku a ked sme sa vrátili, všetko bolo preč.. V ten deň sme boli vyzdvihnúť oblečenie na fotenie, takže sme mali okolo 30 kusov oblečenia, 6 okuliarí, 6 šiltoviek a všetko bolo fuč:( Mne zmizla moja najkrajšia bomberka, ktorú som najviac milovala:/ Na políciu sme nešli, aj ked ja som naliehala, pretože s tým tu polícia nič nerobí, pretože je to naša vina nechať veci v aute.. Ale tak nerátali sme s tým, že aj ked security chlapík stojí pri našom aute, môže sa niečo také stať... Aspoň sme sa poučili... Tento týždeň som každý deň večerala domáce  burgre,  alebo pizzu, ktoré pripravovali Bart a jeho brat, tak si idem asi zabehať, lebo sa cítim, že mám v bruchu jeden veľký hamburger haha:D 
Pozdravujem Vás a píšem čoskoro:)




















2 komentáre:

  1. Tučňáci jsou fajní! :) A je mi líto, že vám vykradli auto, nechápu jak se to na hlídaném parkovišti může stát.. :/
    MY COZY CORNER

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lenka urob nam potom aj zhrnutie tvojho pobytu v Cape towne formou videa ako máš z každého miesta :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...