Happy day:)

Hello world:) Pridávam pár fotiek z môjho života tu:) Akurát sedím u susedky, ktorá má wifi, aby som Vám napísala:) Pomaly sa mi to tu kráti a ja si snažím užiť čo najviac. Minulý týždeň sme boli hrať minigolf, kde som samozrejme prehrala:D Boli sme na koncerte mojich kamošov, ktorí majú veľmi populárnu skupinu Grassy Spark, bola som na krásnom mieste Waterfront, kde som s kamoškou nafotila outfit, ktorý pridám čoskoro:) Veľa som pracovala v reštaurácií, pozerala po večeroch filmy a užívala si každú minútu s Bartom:) 
Moja Mirka má dnes narodeniny, tak sme sa rozhodli, že príde ku nám spať, tak sa už teším a ja Vám prajem pekný deň:)




















3 komentáre:

  1. Veľmi pekné fotky. Ešte si čo najviac uži zvyšné dni, musí to tam byť fakt krásne. :)
    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vdaka za prispevok :) sme radi, ze sa snazis aj ked nemas wifi u seba. A tesim sa na tvoje dalsie dobrodruzstvo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...