Hong Kong part 1000:D

Ahoj ahoj!:))Akurát ležím na gauči, tak som Vám chcela napísať:)V Hong kongu som už dva týždne a ubehli ako voda. Mám kopec zážitkov a užívam si každú minútu dňa:) Postretávala som toľko známych z minulého roku, až to nie je možné:) Bola som na jachtách, pláži, v meste, na večeriach na krásnych miestach. Milujem Hong Kong a je to miesto, ktoré bude pre mň vždy jedným z domovov..(Okrem Slovenska a už aj Cape Townu:) Momentálne bývam na Centrali, kde je dianie celého Hong Kongu. Najťažšie sú však schody, ktoré musím denno denne prejsť, je ich okolo milión:D A ešte v tom teple..a ked ich konečne zdolám, bývam na 5. poschodí bez výťahu:D Takže každý deň  poriadny workout, kedže chodím stále hore dole:D Veľmi mi však chýba Bart a najradšej by som tu bola s ním, ale tak čo už:) Ja si idem dalej užívať moju lazy nedeľu a majte sa pekne♥
 (Btw tento príspevok mal byť pridaný v nedelu a neviem čo sa stalo, že ho nepridalo:(























1 komentár:

  1. super fotky aj článok, vidno, že žiješ svoj sen ;)

    Na mojom blogu Beautiful savage práve prebieha Back to school giveaway, tak budem rada, keď sa zapojíte. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...