Dream street

Čaute!:)Tento outfitový post bol nafotený za pomoci Mirky na jednej krásnej ulici v Cape towne:) Každý dom má inú farbu a samozrejme, ružový bol môj naj:) Vtedy bolo ako tak slnečno, tak som si mohla zobrať sukňu, kedže tu je zima, nestáva sa to často:D V ten deň som bola nafotiť polaroidy v agentúre, kedže tu mám aj modelingový kontrakt:)
Na fotke  môžete vidieť aj moje nové hodinky Daniel Wellington :) 
















Jacket: Zara
Skirt: Zara
Watch: https://www.danielwellington.com/global/dapper-sheffield
Shoes: From Taiwan
Bag: Zara

6 komentárov:

  1. Už jsem ten outfit obdivovala na instagramu, je uplně úžasný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opravdu skvělý outfit, moc ti to sluší a ta růžová sukně je perfektní. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá ulica musí byť Instagramové nebo :D vyzerá to tam krásne a tebe to svedčí :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chod nam nieco nafotit aj k moru :) sice mate zimu takze v plavkach asi nie, ale pekne vyhlady pri mori na plazi by boli fajn! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fakt super outfit, veľmi ti to pristane. A keď už si tak ďaleko a v úplne inom svete, tak sprav blog s čo najviac zábermi mesta, kam chodievaš, lebo to tam vyzerá veľmi zaujímavo. Nech sa ti darí Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...